Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afLiisa Aro Redigeret for ca. et år siden
1
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU
2
Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
Gennemgående gruppeopgave 11.9 Opgaver Interview jeres projektvirksomheds ansvarlige, og udarbejd sammen med ham/hende et webdesignbrief til en ekstern webdesigner. Præsentér jeres brief for klassen og for virksomheden. 12.8 Opgaver Udarbejd (evt. med Wordpress, Wix eller lignende CMS-system) et optimeret website til virksomheden, under hensyntagen til de i dette kapitel gennemgåede SEO krav. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
3
Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
Bliv enige om en kampagne for en selvvalgt virksomhed. Skitsér et relevant SoMe-mix . Skitsér virksomhedens faktiske SoMe-matrix og foreslå ændringer. Analysér, på hvilke interessefelter virksomheden forsøger at nå sin målgruppe, og foreslå nye tiltag på de sociale medier. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
4
Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
Diskutér de etiske aspekter ved big data. Gruppeopgaver: Undersøg, om og hvordan jeres projektvirksomhed bruger big data. Formulér et eller flere forretningskritiske spørgsmål, som Business Intelligence-analytikeren skal finde svar på. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.