Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation"— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
forår 2019 Pillon - KU

2 +content, intekulturel kommunikation
Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

3 +content, intekulturel kommunikation
Definér Content marketing-strategi Content marketing-strategien skal indlemmes i den overordnede marketingstrategi og have tilstræbte kommunikationsmål på sigt kunne forrente sig – men den har sjældent klare, selvstændige markedsmål opbygge virksomhedens brand og profilere den som top of mind-specialist samt styrke den emotionelle loyalitet. ikke dreje sig om virksomheden, men om kunderne, interessenterne, samfundet. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

4 +content, intekulturel kommunikation
Definér +content +content skal være nyt, originalt og værdiskabende fuldstændig omkostningsfrit for brugeren skabe ny værdi, som ikke er betinget af købet af virksomhedens værditilbud alsidigt brugbart som viden, ekspertise eller oplevelse, der er værd at fortælle om. Den genererede omtale skal være oplagt at dele i sociale netværk forankret i ejede medier som virksomhedens website samt virksomhedens sider på de sociale medier. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

5 +content, intekulturel kommunikation
Brainstorm i grupper for at finde tre content marketing-tiltag, I alle kender. Diskutér, hvilket der er det bedste, og argumentér for valget i plenum. Eksamensprojekt Skitsér en content marketing-kampagne med nyt +content for den valgte virksomhed. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

6 +content, intekulturel kommunikation
Gennemgående gruppeopgave uden brug af internettet. Bliv med udgangspunkt i den valgte virksomhed enige om en udenlandsk kultur, I alle kender til: Udvælg relevante målgrupper på det udenlandske marked for virksomheden. Hvilke værditilbud bør virksomheden bruge på det udenlandske marked? Adskiller disse værditilbud sig fra dem, der bruges i Danmark? Uddyb. Find et slogan, der vil passe til det udenlandske marked. Hvis virksomheden allerede har et, find på et alternativ. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

7 +content, intekulturel kommunikation
Gruppeopgave med brug af internettet. 1. Diskutér den danske og ovenstående kulturs placering i Hofstedes dimensioner uden brug af internettet. Tjek derefter Hofstedes resultater på og diskutér eventuelle forskelle i forhold til jeres resultater. Kan disse forklares med den målgruppe, I har valgt, eller evt. andre faktorer? 2. Sammenlign websites for to globale virksomheder indenfor den samme på tre forskellige markeder. Kommentér eventuelle forskelle i branding på de valgte markeder. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation


Download ppt "Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google