Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU."— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering
forår 2017 Pillon - KU

2 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering dmtk 10 Big Data case 4 dmtk website dmtk Case 3, side 148 Peter Svarre: Den perfekte storm; Læg kursen for virksomhedens strategi i de sociale medier (på Absalon) 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

3 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Kommentér følgende Hvad kan man lære af de første to linjer i kapitel 10? Hvilke trends holder stik? Mobile IoT IoBNT (Internet of Bio-Nano Things)  Nye digitale hubs Konsol/fjernsyn/computer Co-creation Dimser og dutter (apps and widgets) Local search, SoLoMo Mediekonvergens Big Data …’supplere med mobilesite’ …’vi får alle vores website’ Hvile trends forudser I? Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

4 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Hvad er Big Data? Diskutér de etiske aspekter af Big Data (se ligeledes Eli Pariser på TED ) Formulér et eller flere forretningskritiske spørgsmål som ville kunne give en selvvalgt virksomhed konkurrencemæssige fordele Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

5 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Skitsér en PR kampagne for jeres virksomhed Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

6 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Peter Svarre; Den perfekte storm Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm I hvilken kvadrant ligger jeres virksomhed? 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

7 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Peter Svarre; Den perfekte storm Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm Kommentér og find evt. alternative x- og y-akser X  digitaliseringsgrad, indtrængningsbarrierer Y  tilknytningsgrad, konkurrencesituation 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

8 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Vi har fokus på kommunikation, men bemærk, at digitaliseringen ikke kun har indflydelse på promotion, men på hele marketingmikset: Product, price, placement, promotion Ang. bl.a. price, algoritmer og likes, hør Elektronista fra Kommentér betegnelserne ’ikke-professionelle’ og ‘amatørisering’ Fra syd til nord stigende uafhængighed: freelancer, frie eksperter (agenter), co-creation, croudsourcing, nye digitale konkurrenter, substituerende værditilbud ”…vi er gået fra industrisamfundets forbrugerfanatisme til en helt ny situation, hvor værdi ikke opnås gennem forbrug, men gennem skabelse.” Kommentér dette udsagn, evt. ved egne eksempler. Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

9 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm
Kommentér følgende (s. 66): ”de etablerede banker har været smarte nok til at … fastholde de kunder, de fleste af de kunder, som ellers ville være skiftet til billigere internetbanker.” Placér din/gruppens virksomhed i koordinatsystemet og diskutér fremtidige scenarier som digitaliseringen kan fremelske Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm


Download ppt "Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google