Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU."— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends
forår 2019 Pillon - KU

2 Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends
Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

3 Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends
13.9 Opgaver Lav en rundspørge på holdet eller i dit netværk: Hvor mange har installeret en ad blocker? Diskuter i grupper, hvilke konsekvenser det har for fremtidens online-annoncering, og hvilke modforanstaltninger fx nyhedsmedierne iværksætter. Tænk et år tilbage. Hvilke nye online-annonceringsmuligheder er opstået? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

4 Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends
Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Hvilke farer medfører den voksende identifikation af netbrugerne? Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

5 Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends
Kommentér børsens nye afdelig, børsen creative Tjek Brave.com Adssettings.google.com Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

6 Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends
Gennemgående gruppeopgave 13 Lav et udkast til en søgeordsannonce for jeres projektvirksomhed. Hvilket søgeord skal den laves ud fra, og hvordan skal søgeordet integreres i selve annoncen? Lav et udkast til en Facebook-annonce. Hvordan kan AIDA-E-modellen indtænkes? Gennemgående gruppeopgave 14 Diskuter, hvordan jeres virksomhed kan gøre brug af targeting, og kom med konkrete eksempler på kampagner. Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

7 Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends
Gruppeopgave 15 Diskutér hvilke af de nævnte trends vil medføre de største forandringer for jeres virksomhed / for samfundet Find tre nye trends Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends


Download ppt "Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google