Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMathilde Boisvert Redigeret for ca. et år siden
1
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
forår 2018 Pillon - KU
2
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
3
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
13.9 Opgaver Lav en rundspørge på holdet eller i dit netværk: Hvor mange har installeret en ad blocker? Diskuter i grupper, hvilke konsekvenser det har for fremtidens online-annoncering, og hvilke modforanstaltninger fx nyhedsmedierne iværksætter. Tænk et år tilbage. Hvilke nye online-annonceringsmuligheder er opstået? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
4
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Hvilke farer medfører den voksende identifikation af netbrugerne? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
5
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Diskutér forskellen mellem native advertising, PR og +content Kommentér børsens nye afdelig, børsen creative Hvordan adskiller sig det unge segment fra mainstream på SoMe? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
6
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Gennemgående gruppeopgave 13 Lav et udkast til en søgeordsannonce for jeres projektvirksomhed. Hvilket søgeord skal den laves ud fra, og hvordan skal søgeordet integreres i selve annoncen? Lav et udkast til en Facebook-annonce. Hvordan kan AIDA-E-modellen indtænkes? Gennemgående gruppeopgave 14 Diskuter, hvordan jeres virksomhed kan gøre brug af targeting, og kom med konkrete eksempler på kampagner. Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.