Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner"— Præsentationens transcript:

1 Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
forår 2018 Pillon - KU

2 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

3 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Opgaverne løses bedst i grupper på tre deltagere. Med udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed: • Argumenter for valget af henholdsvis de 4 p’er, de 7 p’er eller de 4 c’er til jeres analyse. • Skitser virksomhedens marketingmiks. • Analyser virksomhedens promotionmiks. • Analyser virksomhedens SoMe-miks. • Argumenter for ændringer i virksomhedens SoMe-matrix. • Design en ny SoMe-kampagne for virksomheden. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

4 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Kommentér de to forudsætninger Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

5 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Kommentér de to forudsætninger Brug ikke internettet til besvarelse af følgende opgave; brug udelukkende egen viden og erfaring: - Diskutér og kommentér definitionsboksen (fig. 1a) - Findes der begreber, I på dette tidspunkt gerne ville have defineret? Hvilke? Kom med egne definitioner. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

6 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Kommentér de to forudsætninger Brug ikke internettet til besvarelse af følgende opgave; brug udelukkende egen viden og erfaring: - Diskutér og kommentér definitionsboksen (fig. 1a) - Findes der begreber, I på dette tidspunkt gerne ville have defineret? Hvilke? Kom med egne definitioner. Eksemplificér forskellen mellem strategi, taktik og operationelle tiltag. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

7 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Kommentér de to forudsætninger Brug ikke internettet til besvarelse af følgende opgave; brug udelukkende egen viden og erfaring: - Diskutér og kommentér definitionsboksen (fig. 1a) - Findes der begreber, I på dette tidspunkt gerne ville have defineret? Hvilke? Kom med egne definitioner. Eksemplificér forskellen mellem strategi, taktik og operationelle tiltag. Forklar SMART modellen Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

8 TmK 3 Forudsætninger og definitioner
Gennemgående gruppeopgave Bliv enige om en projektvirksomhed som gruppemedlemmer vil arbejde med over et længere forløb, gerne gennem hele kurset. Det må gerne være en start-up eller en mindre virksomhed der endnu ikke har arbejdet særlig målrettet med digital marketing og markedskommunikation. En sådan virksomhed vil være mere tilbøjelig til at interagere med projektgruppen af indlysende win-win motiver. - Præsentér i plenum, med stikord i en PowerPoint: Eksempler på Virksomhedens strategi, taktik og operationelle tiltag Virksomhedens mål (om muligt) Virksomhedens markeder Virksomhedens online og offline kommunikation Gem jeres præsentation i en fælles digital folder. Tilføj gerne flere opgavebesvarelser om samme virksomhed, som I forfatter i løbet af bogens kapitler. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner


Download ppt "Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google