Kforum Annoncørinfo 2018.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Hjalleseskolen – Fremtidens 7. klasser
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
LinkedIn Intro.
Hvor står vi nu, og hvor er vi på vej hen? Timbuktufonden
Brugerne på Kommunikationsforum.dk “People influence people. Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend” Mark Zuckerberg,
Forandringsteori for Venindenetværket2013
Værdibaseret ledelse i almen praksis
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
”Den personlige hjemmeside som fænomen” Oplæg til ”Medier og kommunikation” Flemming Skall 5. September 2005.
› Synlighed skal altid baseres på Sct. Georgs Gildernes vedtagne mål: › At arbejde med personlig udvikling, støtte spejderarbejdet og medvirke til løsning.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Hvad kan København som hovedstad?
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
UDGANGSPUNKT 6. Februar Læringsmål Den studerende • har indsigt i og forståelse af forholdet mellem unges livs- og udviklingsbetingelser • kan reflektere.
Oplevelser i effektiv kvalitet
Plan 2015 Vision: Y`s Men International Region Danmark er i 2015 en bevægelse, som lokalt, nationalt, internationalt og organisatorisk er klar til at engagere.
Den brændende platform
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Profil af Olivias læsere Marts 2007 Media. 2 Hvor mange læser Olivia  Olivia har læsere  Kernelæserne skal findes blandt de 8-12 årige piger.
Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt.
Hjælpemidler og adgang til læring blandt børn og unge med ordblindhed / svære læsevanskeligheder NOTA Præsentation d. 28. februar 2011.
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
Udvikling af det mediepædagogisk håndværk
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Reklamemidler og -medier
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
VEJEN TIL DEN GODE LINKEDIN PROFIL
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
Usammenhængende og sporadisk landdistriktsudvikling i Rebild kommune såvel i lokalsamfundene, som på forvaltningsplan. En del ildsjæle brænder ud, flere.
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Hvad er det lige med de der Venstrefolk og VU’ere…… 2. februar 2013.
FARMA SF 2011 Det Farmaceutiske Fakultet Forskningsformidling ”Formidlingsforpligtigelses -ja tak” Sven Frøkjær 23. marts 2011.
Workshop om bibliotekerne i vidensamfundet Roskilde den 28. september.
Frivillighed i Danmark Resultater fra en befolkningsundersøgelse.
Handicapråd i Ballerup Kommune - af Servicedirektør Ole Nielsen
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
Informationssystemer IKT Sociale internet – web 2.0 Hvad sker der på området? Eksempler på hvad Vejdirektoratet har gennemført af små forsøg med sociale.
1 Digitaliseringens krav og muligheder Vibeke Lyngse, Danmarks Naturfredningsforening.
Kropsidealer Ungdommens folkemøde Opsøg partierne og undersøg holdningen til adfærdsregulerende lovgivning når det gælder sundhed. Undersøg holdningen.
Generalforsamling i IDA IT Onsdag 26. marts 2014, kl i IDA, København.
Din kreative online praksis! – del 2
Foreningens ledelsesmæssige vilkår og udfordringer:
”Filmen er et af vor tids vigtigste kulturelle udtryk
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
Senior IT Stuen + Vær PC aktiv året rundt ! Velkommen til Senior IT Stuen.
KONCERNSERVICE STRATEGI 2020
Fokus på kerneopgaven Kom godt i gang…. Til proceslederen:
Jan Christiansen Inspiration systime.dk
OPLEVELSER MED MENING BREDT ERHVERVS- NETVÆRK
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
OPLEVELSER MED MENING BREDT ERHVERVS- NETVÆRK
OPLEVELSER MED MENING BREDT ERHVERVS- NETVÆRK
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
OPLEVELSER MED MENING BREDT ERHVERVS- NETVÆRK
Workshop Onsdag d. 19. september 2018 Kl
Fundraising i Propa Inspiration til en fremtid med flere indtægter til projekter og aktiviteter I udgaven af Propa Nyt vil.
En stærk pædagogprofession i bevægelse BUPL’s nye professionsstrategi
Hvem er Lyngby-Taarbæk borgerne?
Danmarks Biblioteksforening Opinionsmåling, juni 2014
Temadag om vækst og højtuddannet arbejdskraft – Studiejob
Barnesyn og børneperspektiv
Præsentationens transcript:

Kforum Annoncørinfo 2018

Kforum er stedet for en levende debat, og folk fra forskellige grene af kommunikations- og medieverdenen mødes og udveksler holdninger Kforums læsere består af en ligelig fordeling mellem mænd og kvinder og interesserer sig for nyheder, rejser og kultur og knap 60 procent er privat ansat. Kforums læsere hører i overvejende grad til den moderne og fællesskabsorienterede dansker, der ofte benytter sig af kulturelle forlystelser. Social og samfundsmæssig ansvarlighed, åbenhed over for omverdenen, tolerance og medmenneskelighed er nøgleord, der kendetegner dette segment - især når det kommer til Danmarks virke på den internationale scene, eller når det gælder hjælp til ringere stillede lande eller integrationen af flygtninge i det danske samfund. Dette segments politiske orientering har rødder i partier som Det Radikale Venstre, Socialdemokraterne og Socialistisk Folkeparti. Kforums læsere er bredt repræsenteret i aldersgruppen 25-44 år, og har ofte stiftet familie. De har primært til huse i større byer, især øst for Storebælt og med en stærk overrepræsentation i Københavnsområdet. Personerne i dette segment enten har eller er i færd med at skabe sig en akademisk baggrund, hvor det især er humanistiske og offentligt-relaterede uddannelser, der er i højsædet. .

Kforum henvender sig til den tænkende og kreative læser

Nye tiltag, tendenser og trends inden for kommunikations- og medieverdenen hver uge Kforum er Danmarks største medie inden for professionel kommunikation med nogle måneder op til 100.000 brugere. Derudover har vi over 18.000 aktivt deltagende medlemmer, som alle har oprettet personlige profiler. Dette er med til at gøre os til det mest engagerede og medskabende medie inden for professionel kommunikation i Danmark.

Kforum redigeres af Timme Bisgaard Munk i samarbejde med skribenter fra landets universiteter, andre medier, organisationer og virksomheder DOBBELTDÆKNING Dobbeltdækning er udtryk for det antal personer i en given målgruppe – absolut eller relativt – i en given målgruppe, der har været i sanseposition (læst/set/hørt) over for to media (eller flere), således at de ved annoncering i begge media kommer i sanseposition mere end én gang. Kforum er det mest effektive annoncemedie, hvis du skal have fat i kommunikationsfolk. Derfor bruger flere og flere virksomheder Kforum som deres primære indgang til alle, der arbejder med og interesserer sig for kommunikation eller er uddannet inden for kommunikation og marketing i bred forstand. 

Bureaubiz læsere er dynamiske og karrierelystne og ofte præget af travlhed og knaphed på tid I Bureaubiz´s læsersegment finder man de unge, der er med fremme og oppe på beatet. 43 procent er mellem 15-34 år gammel og der er en lille overvægt af kvinder kontra mænd. De er dynamiske og karrierelystne og villige til at yde den indsats, der skal til for at nå højt op på karrierestigen.  Læserne udgøres hovedsageligt af unge i alderen 20-39 med en forholdsvis ligelig repræsentation af kvinder og mænd. Mange har endnu ikke stiftet familie og er stadig hyppige brugere af aktiviteter uden for hjemmet. De er synlige i det pulserende gadebillede på cafeer, restauranter, diskoteker og biografer. Deres udseende og ydre fremtoning står ligeledes højt på dagsordenen, når de skal gebærde sig i deres fremadstormende tilværelse, og derfor sværger de til sport. Bureaubiz læsergruppe er deres egen lykkes smed og vil gerne klare skærene selv uden indblanding fra offentlig side, hvilket ligeledes afspejles i deres stærke politiske tilknytningsforhold til Venstre og Konservative. Ny teknologi, IT, biler, stereoanlæg/Hi-fi og Bureaubiz læsere er størrelser, som går hånd i hånd. De Moderne-individorienterede er hyppige brugere af PC'ere og internet såvel på arbejdspladsen som i hjemmet, og deres tilstedeværelse på internettet bruges på at deltage i konkurrencer og klikke på bannerreklamer, og ikke mindst på nyheds- og informationssøgning

15-34 år: 43%

Bureaubiz leverer inspiration, indsigt og viden til målgruppen inden for reklame, markedsføring, medier og kommunikation Bureaubiz har siden 2008 dækket reklame og markedsføring i såvel et kreativt som et forretningsmæssigt lys – med baggrund i og perspektiv på bureau- og marketingbranchen. Flertallet af Bureaubiz’ læsere arbejder på bureau (reklame, digital, PR, dialog, media), men vi interesserer os i lige så høj grad for deres kunder og formidler tendenser og holdninger om og fra både store og små annoncører.

Danmarks største jobmarked inden for marketing, digital marketing, PR & kommunikation, markedsanalyse & research. DOBBELTDÆKNING 35 Dobbeltdækning er udtryk for det antal personer i en given målgruppe – absolut eller relativt – i en given målgruppe, der har været i sanseposition (læst/set/hørt) over for to media (eller flere), således at de ved annoncering i begge media kommer i sanseposition mere end én gang.

Samlet antal følgere på tværs af platforme Social medier: Bias Bootstrapping Bureaubiz K-forum Facebook synes godt om 2.821 700 5.065 24.073 Facebook følgere 2.886 760 5.192 23.608 Instagram Ingen profil 992 følgere 2.895 følgere LinkedIn 266 følgere 3.134 følgere 19.439 følgere Twitter 106 følgere 481 følgere 1338 følgere 12001 følgere Samlet antal følgere på tværs af platforme 2.992 1.507 10.656 58.408

Facebook følgere Samlet antal følgere på tværs af platforme LinkedIN følgere Twitter følgere Instagram følgere