MyImage 2016 Rapporten er personlig og må anvendes internt i virksomheden i sin helhed og dele af rapporten må anvendes eksternt med kildeangivelse Rapporten.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Den 3-dobbelte bundlinje
Advertisements

NETVÆRKSMØDE EVALUERING 3. NETVÆRKSMØDE.
Hvad er værdien af ISO 9001? Og hvad er ændringerne i ISO 9001 og de øvrige ledelsesstandarder? Jesper Jerlang Standardiseringsdirektør.
Grundforløbets 2. del SSH-rettet. Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene dansk og naturfag samt valgfag.
Folkeskolereformen og valg af ungdomsuddannelse Årsmøde for Danske Erhvervsskoler, 24. maj 2016 Trine Ladekarl Nellemann Rektor, Next.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Målet for virksomhedsindsatsen 2014 v/ Beskæftigelsesregionen Roskilde, 24. september 2013.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
TNS Gallup - Public Tema: Hjemmehjælpere 23. – 25. august 2010 Public
Gallup om Det gode liv © TNS Februar 2014 Projekt: Gallup om Det gode liv som kilde til vækst.
Ikke alle fødes som digitalt indfødte Klaus Kvorning Hansen Dansk IT’s udvalg for digitale kompetencer.
Storåskolen Kommunal specialskole for elever med generelle vanskeligheder Downs Syndrom Sværere funktionsnedsættelser Lav IQ.
Klubben Organisation og træningsmiljø xx/xx 2014 kl.xx.xx-xx.xx.
Frederikshavn, september,  Lidt om ideen med læringsmålstyret undervisning  FFM og matematiske kompetencer  FFM, læringsmålsstyring og.
Folkeskolereformen en god skole skal gøres endnu bedre Velkommen til et nyt spændende skoleår på Vibenshus Skole Forældreinformation om FSR – lærernes.
Børn og Unge Århus Kommune 1 Børn /unge med særlige behov Oplæg d til Projekt KRUT Alice Klinge,psykolog.
Formål Valg af fag Blanket Pjece Valg af problem.
Udfold talenterne! - og vind ekstra ressourcer Et dialogværktøj til ledelsesgruppen.
Mintzbergs former og kræfter på Realskolen. Adm. Leder Pæd. Leder FO-leder Bestyrelse Skoleleder -Relation til fagforening -Forskning og udvikling -Lønninger.
Målstyring. Hvordan styres virksomheden sikrest & bedst ? Lav frekvente målinger (måned, kvartal, år) Hvilke? (KTA = Kunde tilfredsheds analyse, MTU.
Mål- og resultatstyring i Rigsrevisionen
Dialogforum - Engrosmodel
Elever løser opgaver i fællesskab og er sammen om en aktivitet
CfL 2016 INDIKATOR™ om Organisation og HR
Hotel Nyborg Strand 28. oktober 2016
Portfolio eksamen Mit event bureau
Studieretningsprojektet
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
DUBU Superbrugerrollen
Hvem er vi?.
Din kreative online praksis!
Forandringer i kommunerne
Studieretningsprojektet
Fremtidens energiforretning set fra chefstolen
Kundeservice dag 4: Samarbejde og videndeling højner serviceniveauet
Officielt pressemateriale til de deltagende journalister
Hvorfor resultatløn?.
Robot organisationen Formålet med denne lektion er at give en forståelse af de organisatoriske & dermed også menneskelige parametre der er i spil Som platform.
Musisk ledelse Jens Skou Olsen 2014 p..
Elevernes evaluering af grundforløbet
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Sammenhæng: Eleverne bliver ikke bedre til at skrive og arbejder ikke med deres fejl. Eleverne snyder: bruger oversættelsesmaskiner eller henter stile.
Aula: hvordan vil vi bruge det i forældresamarbejdet?
(Firmanavn) forretningsplan
Styrkede gymnasiale uddannelser
Digital dannelse i dansk
Kforum Annoncørinfo 2018.
- Fælles forståelse af kerneopgaven
Samarbejdet mellem UU, Studievalg og eVejledning
- Fokus på hvordan vi sammen kan styrke løsningen af kerneopgaven.
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
SUCCES MED SALG 1.
Elevtrivselsundersøgelsen 2017 For erhvervsuddannelserne
Hvad lærte vi af projektet?
Oplæg på augustseminar EPOS/gb
Videnskabeligt projekt
Innovation i humanistiske fag
Region Midtjyllands opgave
Videnskabeligt projekt
Elevtrivselsundersøgelsen 2018 For erhvervsuddannelserne
TEMPERATURMÅLING PÅ MØDE- OG KONFERENCEMARKEDET PÅ FYN
Træls at være lillesøster. 10
ISO = international service organiser
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Kulturproces step 1 Før måling Efter måling
Er skånsk så svært endda?
arbejdspladsvurdering (apv) februar – 13. marts 2019
Empatisk Arbejdsmarked Præsentation til Københavns Kommune den 14
Kemisk Ligevægt Introduktion Beskrivelse af aktiviteten
Præsentationens transcript:

MyImage 2016 Rapporten er personlig og må anvendes internt i virksomheden i sin helhed og dele af rapporten må anvendes eksternt med kildeangivelse Rapporten må ikke videresendes til samarbejdspartnere eller andre udenfor din virksomhed eller andre virksomheder if. samme koncern Publiceringsretten tilhører Bureaubiz Kildeangivelse ved anvendelse af resultater: MyImage 2016, MyResearch

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Om MyImage undersøgelsen 2016 ●Formålet med undersøgelsen er at belyse annoncørernes syn på de danske reklame-, media- og digitale bureauer ●For 8. år i træk gennemføres undersøgelsen af MyResearch, i år i samarbejde med Bureaubiz, Dansk Annoncørforening og Kreativitet & Kommunikation ●Udover -adresser fra Dansk Annoncørforening har samtlige bureauer, der måles på i undersøgelsen, fået mulighed for at bidrage til rekrutteringen og herfra skal lyde en stor tak til de mange bureauer, der har bidraget med dette ●Undersøgelsen er gennemført online, og data er indsamlet i uge ●Svarprocenten er på 21%, hvilket, metoden taget i betragtning, er tilfredsstillende ●704 marketing beslutningsansvarlige har deltaget i år mod 708 sidste år ●Der er målt på 38 reklamebureauer, 27 digitale bureauer samt 14 mediabureauer ●Bureau tallene er vejet inden for hver bureautype med bureauernes bruttoavance. Alle øvrige tal er uvejede

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Marketingbudgettet stiger med 4,5% i 2016

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Vigtigste samarbejdspartner

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Full-service eller cherry-picking

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Valgkriterier

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Udvikling i valgkriteriers betydning 2012 vs. 2016

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Forskel på kundernes valgkriterier på de store og mindre media- og digitale bureauer Reklame Media Digitale 1.Gode til at samarbejde med andre bureautyper 2.Strategisk stærke 3.Kreativ stærke 1.Gode til at skabe resultater 2.Strategisk stærke 3.Gode til at integrere kommunikationsløsninger 1.Har god forståelse for kundernes forretning 2.Gode til at samarbejde med andre bureautyper 3.Gode til at skabe resultater 1.Har god forståelse for kundernes forretning 2.Gode til at skabe resultater 3.Gode til at samarbejde med andre bureautyper 1.Er dygtige til at forhandle priser/vilkår 2.Har gode analysekompetencer 3.Har gode digitale kompetencer 1.Strategisk stærke 2.Innovative 3.Er dygtige til at forhandle priser/vilkår Store bureauerMindre bureauer MyImage 2014, afsløret betydning

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Informationskanaler

Kilde: MyImage 2016, MyResearch Dialog med andre bureauer