Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kundeservice dag 4: Samarbejde og videndeling højner serviceniveauet

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kundeservice dag 4: Samarbejde og videndeling højner serviceniveauet"— Præsentationens transcript:

1 Kundeservice dag 4: Samarbejde og videndeling højner serviceniveauet
D. 9. april 2018 Scandic Bygholm Park, Schüttesvej 6, 8700 Horsens Med udgangspunkt i et spil har I en sjov og lærerig dag i vente, hvor videndeling og teamsamarbejde bliver sat i højsæde. Hvert team med 6-8 deltagere skal på 20 dage (á ca. 3 minutter) planlægge og gennemføre en køretur gennem det vilde vest op til en guldmine og tilbage igen. Efter spillet vil instruktørerne lave en opsamling med fokus på, at relatere jeres erfaringer med spillet med jeres travle hverdag i en organisation fuld af opgaver, der kræver planlægning og samarbejde for at sikre kundernes tilfredshed. Vi arbejder bl.a. med: Hvorfor videndeling? Samarbejdets betydning for kunden Stærke teams

2 Branchesektion Transport & Turisme Kurser & Aktiviteter
Tilmelding: Hk/Privat Branchesektion Transport & Turisme Kurser & Aktiviteter Samarbejde og videndeling højner serviceniveauet Prisudregning til ” For at ændre andres adfærd, skal du starte med dig selv” 1 hold á 18 personer i 4 dage


Download ppt "Kundeservice dag 4: Samarbejde og videndeling højner serviceniveauet"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google