AFSLUTTENDE RAPPORT Afleveres senest mandag den 11. maj kl. 12.00 til Ida.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Orientering om AT-eksamen Fredag d. 16/1 i 2. og 3. lektion.
Advertisements

Eksamensprojektet 2014 Hf-enkeltfag.
Større Skriftlig Opgave
Studieretningsopgaven i 2.g Formål I løbet af 2.g skal i lave en større skriftlig opgave i 2-3 af jeres studieretningsfag. • Opgaven i studieretningsfagene.
Elevens læringsuge for Hovedforløbet PV MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag Kl. 8.15– ¾ timers blok inkl. 15 min. pause Kl. 8.15– ¾ timers blok.
Portalintegrationsprojektet Claus Andreasen PL, portalintegrationsprojektet.
3/1 – 15/1: Synopsis og AT-eksamen
Almen studieforberedelse
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Almen Studieforberedelse på RG efterår Almen Studieforberedelse Oplæg til AT-forløb med emnet: Sandt-Falsk.
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Det bevidste Menneske! Bevidst Lederskab Velkommen til:
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Vejlederens funktion i det problemorienterede projektarbejde
Afslut Frem >>
Mødeledelse og deltagelse
Vejledning i projektarbejde
Formål Emne & produktkrav Tidspunkt Aflevering Sygdom & snyd Pjecen
- Formål - Emne & produktkrav - Tidspunkt - Aflevering - Sygdom & snyd.
Introduktion til vejledning i projektarbejde Anette Kolmos og Søren Hansen 30/8 og 20/
Usability – øvelse 2: Heuristisk inspektion
Tema 3: Web-crawler Udvikle Web-crawler, som tager en URI som input og besøger samtlige sider på siten som URI’en peger på. Fx –
Store IT- Innovationer TØ Uge 6 Josephine Thomsen 2. oktober 2013.
Temadage i kulturområdet Studieområdet del 1: 3 områder: Det samfundsøkonomisk/samfundsfaglige - område Det erhvervsøkonomiske område Sprog- og kulturområdet.
AT9 - 2g April-maj 2007 Formalia 16 moduler 4 timers elevtid Der arbejdes individuelt, i par eller i grupper (max 4 medlemmer) Individuel fremlæggelse.
Fællesfaglig og faglig skrivning Ideer til sammenhæng Odense, oktober 2011 Birgitte Darger Det frie Gymnasium (i projekt med Ørestad Gymnasium)
Bacheloropgavens mundtlige dimension torsdag d. 19/1-12 Mål med mødet: 1.At etablere et forum for refleksion over opgavens mundtlige del. 2.At I efterfølgende.
Portalintegrationsprojektet Claus Andreasen PL, portalintegrationsprojektet.
Tidsplan for eksamen 40s umd
Eksamen.
Fordybelse og formidling. Udvælge, inddrage og anvende. Overskue, bearbejde, disponere, sammenfatte og formidle.
Biblioteket som læringscenter
Velkommen til sejladsplanlægning Lørdag den Søndag den
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Fysik B : Omfang 5/8 timer pr. uge 5/8 timer pr. uge Gennemgang af stof, demonstrationsforsøg, journaløvelser, rapportøvelser, EDB Gennemgang.
 1. lektion › Oplæg om synopsis › Oplæg om den individuelle fremlæggelse, vejledning og godkendelse af problemformulering i uge 6  2. lektion › Oplæg.
DUN-konferencen 2008, Hanne Nexø Jensen, IFS, 20. juni 2008 Dias 1 BA-projekt intro, 26. nov v/ HNJInstitut for StatskundskabInstitut for Statskundskab.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Hvad er det gode skolelederliv? - Et selvevalueringsforløb.
Studie rapport opbygning
AT-årsprøve 2.g.
Bacheloropgavens mundtlige dimension onsdag d. 4/5-11
1. Semester rapporter Det skal fremgå af rapporten at man kan planlægge implementere afprøve dokumentere middelstore programmeringsopgaver.
Eksamensprojektet 2015 Hf-enkeltfag.
Skrivning af SRO 3-5.maj 2010.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Usability øvelse: Kortsortering Opfølgning opdragsgivere Feedback på rapporter Ændring af kursusplan Dagens øvelse.
Workshop om fremtidens samarbejdsmodeller mellem universiteter og små- og mellemstore virksomheder Introduktion v/ Christian Nielsen.
6 ugers selvvalgt kursus for nyledige pædagoger Med forbehold for ændringer i kursusplanen!
Fællesfagligt emne: Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
Øvelser Samlet rapport.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
Afleveres senest mandag den 3. maj, kl til Mikael via mail.
Øvelse 1: First Impressions
Ekspertvurdering Ekspertvurdering / Heuristisk evaluering
Øvelser Teoretisk Diskussion. I dag Hvordan er det gået? Gruppe 1, 3 og 4 skal sende en til Charlotte på: med opdragsgiverens navn.
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde 10 timers arbejde – Om fredagen efter kl. 10 eller efter skoletid. Uge 43, 44, 46, 47.
Alt er på hjemmesiden nyfolkeskole.wordpress.com.
Studieretningsopgaven i 2.g Formål I løbet af 2.g skal i lave en større skriftlig opgave i 2-3 af jeres studieretningsfag. Opgaven i studieretningsfagene.
Det afsluttende AT-projekt udarbejdes i 2 fag. Der vælges blandt alle fag eleven har eller har haft. Faget indgår på det højeste niveau. Man kan ikke kombinere.
SAPA – AKTUELLE EMNER Kenneth Møller Johansen SAPA-netværksdage 25. og 28. april 2016.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Studieretningsopgaven i 2.g 2017
Vejledertyper Indhold Form Problem Fag Proces Produkt Kontrol
Erhvervsøkonomisk seminar (10 ECTS) Efterår 2017
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Studieretningsopgaven i 2.g 2018
Dialog om samarbejdet mellem jeres grupper/funktioner
Resumé – hvordan gør jeg det?
Præsentationens transcript:

AFSLUTTENDE RAPPORT Afleveres senest mandag den 11. maj kl til Ida.

RAPPORT Rapporten er til opdragsgiveren Den grupperer, opsummerer og dokumenterer de vigtigste problemer Angiver løsninger, processer, perspektiver Bruger forskelligt formsprog, visualiseringer, skærmbilleder; tydeliggørelse af problematik Antyder kun kort undersøgelsesdesign, respondenter, metode og lignende

INDHOLD Omfang: Ikke mere end 10 sider, gerne 5. Lav et kort resume på den første side Kort introduktion til samlet undersøgelse Derefter selve problemerne, i en selvvalgt struktur (pr. metode, emne, feature, type) Kort afsluttende ”konklusion” eller fremtidsperspektiv. Direkte resultater lægges i bilag.

PRÆSENTATION Hver gruppe giver en kort præsentation af resultater, metoder, diskussioner efter eget valg den 14. maj. Undgå genfortælling af metodevalg  Fortæl os noget vi ikke ved Undgå at kun en eller to personer taler  15 min til hver gruppe Alle andre giver rå/fair/konstruktiv feedback KnuZ og tak for denne gang bagefter…