Strategi 2011 – 2015 3x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Powerpoint-udgave:
Advertisements

Virksomhedens interessenter
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Virtuel medarbejder eller konsulent
LEAN Akademy.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Nordvestjysk Lederforum 1. november 2012
Jarnes A/S Ud af krisen Hvem er Jarnes A/S? • Start: Palle Jarne Clausen 1961 • Nu: 50% Morten Jarne Clausen & 50% Gitte Clausen Bruun Jarnes A/S.
Analyse af eksterne og interne forhold
Instituttet for Blinde og Svagsynede, Rymarksvej 1, 2900 Hellerup, T: , W: Kompetenceudvikling.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.
Handleplaner Repræsentantskabsmøde den 8. juni 2012.
DLBR Landmandens Bundlinje NU! v. Udviklingsdirektør Ivar Ravn.
Kompetenceudvikling i ISS
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
UDVIKLINGSTRÆ PÅ EN UDDANNELSESINSTITUTION
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Præsentation af Buch & Baruah
Forum for DanRåd & Regnskab 29. september 2009
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Kunstgreb Virksomhedsinnovation, uddannelse og forskning.
Skabelon til strategisk plan
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
FBUs visionsplan 2015.
Kvinder i Ledelse IT Brancheforeningen 2. juni 2008 Alfred Josefsen
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Input FMEA Output Shit in = Shit out FMEA
Fremtidens ledelse af en kulturvirksomhed
Virksomheder - definition
BackIIBasic En undervisningscase i entrepreneurship
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
SKANKOMP ARBEJDSPAKKE Opstartsworkshop blev afviklet i oktober med 55 deltagere fra Skandinavien. Her havde vi oplægsholdere og tid i arbejdsgrupper.
Akademiuddannelse i Ledelse Februar 2010
Oplæg til Strategi for kreds-FDF HB møde februar 2012, bilag 4.2 Status – februar 2012 Ver.2.5.
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Jeanette Fangel Løgstrup
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
HR i Nice Topledelsens krav til HR ! V/ Gert R. Jonassen - Arbejdernes Landsbank den
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Styrk miljøkommunikationen Planlæg din kommunikation – 7 nemme trin.
”Kvalitetssikret IKV – et bidrag til løft fra ufaglært til faglært” ”RKV i Region Midtjylland” Mandag den 24. november 2014.
Uddannelse og rekruttering Procesindustrien - fokus DI's erhvervsuddannelsesområde Regionalt.
Aktiviteter målrettet landmænd Din Bundlinje NU! 2010 Din Bundlinje NU! 2010 Landmandens Bundlinje NU! 2011 Landmandens Bundlinje NU! 2011 Løft Bundlinjen!
BusinessMinds A/S © 2006 Sporbarhed i økonomirapportering 2006 Troels Brøcher BusinessMinds A/S.
Hele mennesker skaber hele løsninger.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Dansk ledelsesstil og tillid som global konkurrencestyrke
Strategi i Vindervirksomheder Kapitel 2
6. Evaluere og vurdere vores strategier og virkelig- gørelsen af dem 3. Tegne vores strategier Strategicirklen 5. Følge op på vores strategier i dagligdagen.
Hospitalsenheden Vest Ledelse i Akutafdelingen Per Østergaard Jensen Cheflæge Hospitalsenheden Vest.
Regionsrådsmøde 2. Maj
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
INDLEVELSE SKABER UDVIKLING Januar, 2010 INDLEVELSE SKABER UDVIKLING.
HR & LEDELSESDAGEN Sådan skaber du værdi til din forretning gennem HR 24. Maj 2016 kl Henrik B. Sørensen Mail:
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
InnoBooster. Vi investerer i innovative og flyvedygtige ideer …
Frivilligkampagnen Styrker dig og fællesskabet DGI Ø ledelsesforum 30. november 2013 DGI Ø bestyrelsesmøde 10. december 2013.
Team Danmarks organisationsstruktur
Uddannelse i sygefraværshåndtering
MISSION Vores mission er, at:
Præsentation af forretningsplan
Handlingsplan 2015.
20. Strategisk intention.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Præsentationens transcript:

Strategi 2011 – 2015 3x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Indhold Vores fundament Mission Vision Værdier Team og kultur Den forretning vi driver Strategi 2011 - 2015 Mål Organisation Vækstmål edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Mission Mobilisere virksomhedens og medarbejdernes potentiale. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Vision Vores ambition er at rådgive og uddanne virksomheder i strategi, HR og kommunikation, på en måde som skaber konkret værdi og udvikling for virksomheden og for de medarbejdere der er en del af den – People & Business. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Værdier Enkelthed Kvalitet Værdi Kant edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Strategi 2011 - 2015 Vores strategi er delt i to. 2011 2012 – 15 2011 er det år hvor vi arbejder med vores ’Must Win Battles’ og skaber det nødvendige fundament for realisering af strategi 2012-15. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Must-win Battles 2011 Markedsføring af edsbjerg og de 3 segmenter – fokus på tydelig differencering Udvikling af en organisationsstruktur der kan løfte væksten – fokus på salg Opbygning af team med rette kompetencer edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Must-win Battles 2011 Markedsføring af edsbjerg og de 3 segmenter – fokus på tydelig differencering Hjemmeside der lever op til vores image Kontinuerlig kommunikation på de sociale medier omkring vores 3 segmenter Artikler indenfor de 3 segmenter Netværk HR messe 2011 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Must-win Battles 2011 2. Udvikling af en organisationsstruktur der kan løfte væksten Alle ’medarbejdere’ hos edsbjerg arbejder som freelance konsulenter – men branding overfor kunden er edsbjerg Aflønningsstruktur udvikles endeligt Salgsindsats styrkes Kompetencer indenfor de 3 segmenter styrkes edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Must-win Battles 2011 Opbygning af team Rekrutterings set up Introduktion og trænings set up Kompetenceprofiler – hvad kvalificere en til at være en del af edsjerg edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Strategi 2012 -15 De 3 segmenter Tydelige produkter Værktøjer Kurser og uddannelser edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

De 3 segmenter og produkter Alle serviceydelser og kurser skal passe ind i de tre segmenter edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

De 3 segmenter og kunder Små virksomheder kan med fordel køber alle tre ydelser, da de ikke selv nødvendigvis har en HR eller kommunikationsafdeling. Mellemstore og større virksomheder bearbejdes målrettet på et segment. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

De 3 segmenter og målgrupper VIRKSOMHEDER EDSBJERG PRODUKTER FUNKTIONEN I VIRKSOMHEDEN VI SKAL HAVE FAT I? SALG / MARKEDSFØRING KOMMUNIKATIONS- BUDSKABER / KANALER TOP 250 NOVO, MÆRSK, LEGO, VESTAS, M.M. HR DIREKTØREN KOMMUNIKATIONSDIREKTØREN MARKETINGSDIRKTØREN FUNKTIONSLEDEREN 250 – 1100 ATP, DELOITTE, GYLDENDAHL, FDB, SOLAR, M.M. STORE (300 – 1000 MEDARB.) EJEREN/DIREKTØREN FUNKTIONSLEDEREN I LEDERGRUPPEN HR ANSVARLIG MARKETING ANSVARLIG KOMMUNIKATIONSANSVALRIG MELLEMSTORE (100 – 300 MEDARB.) SMÅ (15 – 100 MEDARB.) BESTYRELSEN KLARHED OVER HVEM VI BEARBEJDER OG HVORDAN OG HVORDN VI KOMMUNIKERE TIL DE MÅLGRUPPER VI ØNSKER AT BEARBEJDE

Strategi 2012 -15 Tydelige produkter Eksternt: Vores serviceydelser/produkter skal være tydelige for vores kunder. Internt: Metoderne og værktøjerne skal være grundigt beskrevne således at alle i teamet let kan rådgive og undervise med afsæt i et fælles materiale. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Strategi 2012 -15 Værktøjer Ledelses og evaluerings værktøjer udvikles. Værktøjerne skal have et klart sammenhæng til de tre segmenter og være enkle i design og brug. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

Mål 2015 edsbjerg er et kendt og anerkendt som et konsulenthus som rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation Vi er et stærk team som arbejder sammen mod fælles mål og med afsæt i fælles værdier edsbjerg er en attraktivt virksomhed at være en del af, såvel på den forretningsmæssige front som på den personlige