Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Handlingsplan 2015.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Handlingsplan 2015."— Præsentationens transcript:

1 Handlingsplan 2015

2 Strategiske mål & fokus for 2015
Samlet total for Kulturmålingen 2015: 4,2 Efterlevelse af værdier For 2015 sættes overordnede delmål for bl.a. efterlevelse af mission, værdierne og disciplinen ledelse i VisitDenmark Ønsket gns. 3,8 (2014) (2013) Delmål : Klar sammenhæng mellem opgaver og mission: 4, (2014: 4,09 /2013: 3,94) Efterlevelse af værdier: 3,8 (2014: 3,57 /2013: 3,34) Måleområdet ”Ledelse” total: 4, (2014:4,18 /2013: 4,12) Ønsket gns. 4,3 Ledelse (total) (2014) (2013)

3 VisitDenmarks handlingsplan for 2015
Indsatser 2015 Handlinger 2015 Vi arbejder aktivt og involverende med vores vision, mission og værdier i organisationen Vi sikrer efterlevelse og konsekvens ift den adfærd, vi ønsker. Vi tager ansvar for egen adfærd og er rollemodeller for hinanden. Vi arbejder med KPI’er for alle enheder med udgangspunkt i vores vision, mission og strategi. Vi mener det er vigtigt, at den enkelte kan se sig selv som en del af vores vision, mission & strategi Vi har en aktiv feed-back kultur, der understøtter vores trivsel og proaktive adfærd. Vi styrker kommunikation & videndeling på tværs af organisationen Vi sikrer involvering og samarbejde. I fællesskab gør vi hinanden bedre, styrker vores indbyrdes relationer og udnytter vores unikke kompetencer. Vi udnytter hinandens styrker . Vi tror på hinanden. Vi har fokus på forenkling af administrative sagsgange Vi styrker ledelseskulturen Vi styrker kommunikation & ledelse i en foranderlig tid gennem fælles værktøjer (EASI, kontrolcirkel, what-why-how, værdier, R=K*I) Den værdiskabende samtale: Du og din leder taler om dine udviklingsmuligheder i jobbet & i organisationen Vi styrker kvaliteten, dokumentationen & samarbejdet med vores interessenter Vi anvender vores viden til at levere produkter & ydelser af høj kvalitet Vi styrker og udvikler vores nuværende og nye relationer til vores vigtigste interessenter for at sikre vores markedsposition Vi er dygtige til at værdisætte vores produkter & ydelser samt sælger og markedsfører dem eksternt

4 Den videre proces i 2015 26. november
Bestyrelsen orienteres om kulturmålingens resultat 16. december Kulturmålingens resultat præsenteres på fællesmødet December/Januar Hver enhed holder opfølgningsmøde ift egen enheds resultat og udarbejder konkret handlingsplan Januar/Februar Hver enhed indarbejder egen handlingsplan ind i enhedens strategiske målsætninger for 2015 Marts VDK-ugen, hvor vi også har fokus på kulturarbejdet i organisationen April-juni Hver enhed følger løbende op på egen handlingsplan ift kulturmålingen August/September Hver enhed følger op på udestående mål i handlingsplanen Oktober Kulturmåling 2015 gennemføres November Resultat for kulturmåling 2015 Opstart af fornyet opfølgningsproces


Download ppt "Handlingsplan 2015."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google