Carat case competition

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Vil du have en fuldmagt fra en borger?
SMUT PAKKE 2 VIDEN OM SUKKERSYGE.
Finsenscentret den 25. marts 2014
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Caseoplæg om Facebook.
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Musik: Nightengale Serenade
Coaching - det handler om at stille de rigtige spørgsmål…
”Find talentet” - introduktion
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Unge & IT. Kampagne og rekruttering af rollemodeller.
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
GENFIND JERES SALGSKANALER I 2012 Aktivér jeres evner, til at præstere det bedste i kan, MAKSIMER JERES PERFORMANCE – Og bliv kundernes førstevalg.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Danoffice IT har 17 års erfaring i at levere professionelle og effektive IT & IS turn-key løsninger til internationale organisationer som FN, NATO og EU.
Feedback Manual.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 4. undervisningsgang
V ORES A GENDA  Os og vores speciale  Godt ved specialeprocessen  Knapt så godt ved specialeprocessen  Vejledning  Grupper  Gode råd.
Samarbejde bibliotek og uddannelse – et bud på hvordan
Klasseledelse og cooperativ learning
Den gode ansøgning Til LAG Himmerland
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Musik: Nightengale Serenade
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
Vejlederens funktion i det problemorienterede projektarbejde
Hvordan sætter vi gang i talentudvikling
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
Gymnasietid Lektielæsning Læringsstile. Lektielæsning Hvad er god lektielæsning? ◦ Man når at lave det, man har planlagt (realistisk planlægning) ◦ Man.
Virksomheder - definition
SEO PÅ AU.
”Hvordan kan Sønderjylland klare konkurrencen
Uddannelse: pædagog Faglig interesse: Mobile medier I hverdagslivet – konsekvenser Ting jeg er nødt til at forholde mig til udover studiet: Familie med.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Intern kommunikation PR og presse
At studere i udlandet Inspiration til dit udlandsophold
Øjenstyringscomputer – og hva’ så? Familieweekenden d september 2014 Center for Rett Syndrom.
Vejlederens kommunikation
Offentlige data i spil d. 24. juni 2009 Christian Lanng, Kontorchef, Videnskabsministeriet, ITST Kontoret for it-infrastruktur og implementering
Eksamen i AT Vejledningsplan Ma2VINTERFERIEVINTERFERIE 2Afle- vering Ti23 On32 To2223 FrSkrive -dag.
Om studer i udlandet v/ Glenn Kaiser 5. oktober 2011.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Dorthe Feveile, Projektleder Dansk Design Center og DesignAndelen , DANSK LIVE, Esbjerg Brugerinddragelse - ”Kom tæt på dine kunder”
VELKOMMEN Familiespejder DUD 27. september KORPSETS NYE FAMILIETILBUD Liane Brandt, udviklingskonsulent KFUM-spejderne.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Fronthouse workshop 8: Derfor skaber forsøgsprojekter fremtidssikrede renoveringer NCC. 16. Juni 2011 Søren Terkildsen, Ph.d-studerende, BYG:DTU.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra de forrige gange. Jeg mangler fra nogle stykker stadigvæk Alles padlet skal I dag.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
INNOVATION I FAGENE - KONFERENCER ÅRHUS OG FREDERIKSBERG SEPTEMBER 2014 MEDIEFAG.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,
Læreren som læringsleder
Tommy Engedal Kronborg
Kombinationer & tværfaglighed på datalogi & TIT Oplæg ved semesteropstarten September 2004 Niels Jørgensen.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
I mentor ordningen på elevmentor.dk
CASE seminar fremmedsprog Liselotte Andreasen
TEMA 6 Præsentation: Sælg idéen
Company programme - Veda
KONCERNSERVICE STRATEGI 2020
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Program Velkomst Introduktion til talentprogrammet Unge Forskere
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Er din virksomhed en hobby med indbygget job i
Præsentationens transcript:

Carat case competition

HVAD ER CARAT CASE COMPETITION? 48 timer, 24 talenter, 6 hold – 1 vinder Carat søger Danmarks 24 skarpeste talenter inden for medier, kommunikation, strategi og kreativitet I samarbejde med den globale mejerikoncern Arla stilles en case, som deltagerne har 48 timer til at løse Idéerne præsenteres for en jury bestående af Carats og Arlas ledelse Tværfaglighed er et keyword – grupperne inddeles på baggrund af forskellige kompetencer – ligesom det forholder sig i det virkelige liv på bureauerne Deltagerne får rådgivning og inspiration af nogle af de skarpeste i branchen

CARAT CASE COMPETITION ”Carat Case Competition er en sublim måde at prøve sig selv af på – både teoretisk og personligt, da du skal kunne vise, hvad du kan på relativ kort tid og i samarbejde med folk, du muligvis ikke kender på forhånd. Det er også det fantastiske ved konkurrencen – det gælder om at performe og om at arbejde intelligent. På den måde får vi vist de studerende, hvordan livet på et mediebureau er – også når der er travlt.” Ulrik Petersen, CEO Aegis Media Aarhus

CASEVIRKSOMHED: ARLA ”Carat Case Competition er et rigtigt spændende initiativ og det er helt sikkert noget, Arla gerne vil støtte op om. Medielandskabet og forbrugerne er i konstant udvikling og som brand kræver det en del at have overblik over alle de nyeste tendenser og hvad der er ’trending’ præcist i dag. Så hvis vi kan få nogle friske og uspolerede øjne på en udfordring, som måske kræver et nyt mindset, er det noget, vi kan se en stor værdi i. Og så glæder vi os selvfølgelig til at se, hvad de studerende kan trylle frem af løsninger!” Susanne Klemp, Senior Manager, Media & Marketing Excellence, Arla

HVORFOR SKAL DU DELTAGE? Det er din unikke mulighed for at: afprøve teorier i praksis få en fod inden for i mediebranchen arbejde tværfagligt med andre passionerede studerende få råd og vejledning af nogle af branchens skarpeste, heriblandt specialister fra den digitale afdeling Carat Digital, den strategiske analyseafdeling Carat Deep Blue, det digitale reklamebureau Isobar og fra event- og out of home bureauerne Posterscope & Promovator præsentere for en ekspertjury bestående af Carats og Arlas ledelse

TALENT POOL Foruden præmier til det vindende hold, har alle deltagerne mulighed for at blive optaget i Carats Talent Pool Det eneste kriterium er, at man formår at brænde igennem, komme med nytænkende idéer eller forstår at konvertere en brief til en klar strategi Puljen er en database, der udvikles i samarbejde med Unique Consult, hvor de udvalgte talenter får coaching og lavet CV, som bliver uploadet i vores unikke database Puljen fungerer som rekrutteringsværktøj både internt i Carat og for Carats kunder ”Vi tror på, at det er gennem nutidens talenter, at vi skaber fremtidens brands. Hvis vi kan få muligheden for at spotte de største talenter på landets skoler, er det da en chance, jeg har tænkt mig at gribe – både for vores egen, men i sær-deleshed også for vores kunders skyld.” Ulrik Petersen, CEO Aegis Media Aarhus

HVEM KAN DELTAGE? Alle studerende kan deltage - vi tror mere på passion og talent end karakterer og studievalg Du brænder for kommunikation, medier, strategi og kreativitet, og formår at tænke ud af boksen Du læser måske medievidenskab, oplevelsesøkonomi, journalistik, design og business, multimediedesign, marketing, kommunikation, psykologi, performance design, reklametegning, designteknologi, medietilrettelægger etc.

PRAKTISK INFORMATION Carat Case Competition finder sted i weekenden 25.-27. oktober hos Carat på Åboulevarden 20, 2. sal – 8000 Aarhus C Der vil være mulighed for overnatning i lokalerne hvor konkurrencen afholdes – medbring selv sovepose og luftmadras Der vil være mad og drikke fra lørdag morgen til søndag middag Carat dækker eventuelle transportomkostninger, hvis du ikke bor i Aarhus – medbring blot kvittering/billet, så refunderer vi udgiften

MERE INFORMATION Få mere information på Carat Case Competitions Facebookside facebook.com/24carater. Tilmelding sker ligeledes på denne side. HUSK ANSØGNINGSFRIST D. 10. OKTOBER