Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAnna Clausen Redigeret for ca. et år siden
1
Dorthe Feveile, Projektleder Dansk Design Center og DesignAndelen 28.04.2012, DANSK LIVE, Esbjerg Brugerinddragelse - ”Kom tæt på dine kunder”
2
Virksomhedsmøde Intensive kursusforløb Dansk Design Center www.ddc.dk Branding - Danish Design Forskning: PhD Samfunds projekter Konference lokaler Café og Designshop Konferencer Workshop Udstillinger Foredrag
3
www.designandelen.dk
4
Design i det 21. århundrede Ny Designkultur - Design som en metode. Strategisk design Indretningsdesign Corporate branding Visuel identitet Interaktionsdesign Modedesign Bæredygtigt design Servicedesign 4 Produktdesign Multimedie design
5
Skab overblik over dine signaler. - Tænk hele brugeroplevelsen igennem. Oplevelsen før – under - efter Service: systemer og organisering Kommunikation: Adfærd og Mind-set Produkt
6
Designtrappen Design- og innovationserfaringer Trin 1 Virksomheder der ikke bruger design Trin 2 Virksomheder der bruger design, som den sidste finish Trin 3 Virksomheder, der integrerer design i udvik- lingsprocessen Designtænkning Værdi Produkt Trin 4 Virksomheder, der har design som et centralt element i strategien Cases
7
64.869 facebook venner Co-creation - Skab fællesskab - fra bruger til bruger The only magazine for pandas Mål: ”Jeg vil gerne være en Panda”
8
Sociale fælles skaber - Co-Creation - Udvikling med “lead user” LEGO Cuusoo
9
Læs mere på www.ddc.dk Brand Boost
10
www.ddc.dk www.designandelen.dk
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.