Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen."— Præsentationens transcript:

1 Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen

2 Microsoft CRM – et nøgleprodukt for Microsoft Microsoft CRM Et strategisk produkt fra Microsoft Investeret mere end 3-års udviklingsarbejde Naturlig sammenhæng med Microsoft produkterne: Office og Windows Findes på dansk og yderligere 18 sprog i 53 lande Anvendes allerede af over 300.000 brugere på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser

3 Microsoft CRM kerneområder Intelligent og nem løsning, der skaber en ekstraordinær brugeroplevelse Udnytter Microsoft investeringen Baseres på og udnytter Windows og Office pakken Workflow Stærk motor, der sikrer automatiseringen af dagligdagens opgaver Mobilitet Mulighed for at tage relevante data med overalt – på PC eller telefon Tager udgangspunkt i Outlook Nemt, kendt og en del af dagligdagen

4 Demonstration af 5 udvalgte funktionsområder 1. CRM som en del af hverdagen 2. Opfølgning af kalender og aktiviteter i Outlook - både online og offline 3. Automatisering af hverdagens processer 4. Enkelt overblik over salgs- og aktivitets- status for hele forretningen 5. Et CRM-system, der hænger sammen med Word, Excel og Outlook i hverdagen

5 CRM som en del af hverdagen Arbejdet med kunder er formålet med vores forretning  Derfor skal CRM være naturligt at bruge og ikke blot ”endnu et nyt system” Microsoft Outlook er blandt de mest populære af hverdagens værktøjer  Og samtidig ofte stedet hvor arbejdet med kunden starter for en sælger! [DEMONSTRATION]

6 Enkel kalenderstyring og aktivitetsopfølgning ét sted – både online og offline Du arbejder nemt og mobilt - sådan som du kender det fra Outlook  Derfor er Microsoft CRM nemt at komme i gang med og ses ikke som en byrde for medarbejderne Microsoft CRM salg anvendes gennem Outlook  Sælgerens daglige gøremål på farten eller på kontoret opdateres automatisk i CRM systemet

7 Automatisering af hverdagens processer Et CRM-system skal hjælpe til at huske, hvordan vi gerne vil behandle kunderne i hverdagen  Med workflow og automatisering hjælper Microsoft CRM sælgeren til at huske den rigtige opfølgning i hverdagen Systemet skal arbejde ligesom os – ikke omvendt  Microsoft CRM understøtter og tilpasser sig de processer du vælger for netop din forretning

8 Enkelt overblik over salgs- og aktivitets-status - for hele forretningen Overblik og rapporter er for alle  Microsoft CRM indeholder en lang række standard rapporter klar til brug med et enkelt klik uden indblanding fra hverken IT- eller Økonomiafdelingen Overblik skal være opdateret og relevant  Rapporter i Microsoft CRM er altid opdaterede, da data skabes ét sted i hverdagen

9 Et CRM-system, der kan bruges til hverdag - igennem Word, Excel og Outlook CRM-informationer skal bruges, for at de giver værdi  Med Microsoft CRM kan relevante informationer anvendes direkte fra Office pakken, uden at der skal ledes efter dem CRM-informationer skal bruges i hverdagen  Med en informations-bro mellem Microsoft CRM og Office pakken er informationerne altid lige ved hånden

10 Microsoft CRM Kom på markedet for 2½ år siden – anden store udgivelse Leveres og implementeres på 19 sprog i 53 lande af et partner-netværk på mere end 1600 partnere / 50 i Danmark Allerede mere end 300.000 brugere på verdensplan Mere end 400 virksomheder lever af at levere tillægsmoduler Microsoft CRM er i dag det 5. største CRM-system i verden GARTNER2004 Forventes at være blandt tre største CRM-systemer inden for 6 måneder Microsoft CRM er for alle

11 Kom nemt i gang  Bliv inspireret til at tænke CRM for din forretning  Sæt realistiske mål sammen med den daglige ledelse  Lav en plan sammen med din IT leverandør  Start enkelt og byg hurtigt videre på succesen


Download ppt "Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google