Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvordan kan man afgøre en fugls køn? Indtil nu har jeg aldrig været i stand til at fastslå, hvilke der er af hankøn, og hvilke der er af hunkøn.
Advertisements

Indledende aktiviteter
Økonomiske fag på handelsgymnasiet
15-års-opfølgning af 'Sundhedsprojekt Ebeltoft'
Uddannelsesaktivering - Hvad ved vi?
A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Foreningen ”Odinstårnet” -
Brugerne på Kommunikationsforum.dk “People influence people. Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend” Mark Zuckerberg,
Skriftlige opgave kom IT
Praktisk segmentering
Marts 2010 Dansk Karate Forbund Dommerprogram 2010 KATA & KUMITE.
ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder.
Generationsskifte I praksis. FORMÅL  At belyse formodede salgsvilkår i de 2 amter  Formodet alder ved afgang fra praksis.  Praksistypernes fordeling.
Brugervenligheds test. n ewline ønsker at gøre deres web- side mere brugervenlig.
Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation.
8 Segmentering og målgruppevalg
Dynamisk audio i location- based spil Specialeforsvar ITU d. 16/
Markedskommunikation - del 1
Newline.
Introkursus Køn og ligestilling i udviklingsarbejdet OPFRISKNING AF BEGREBER FRA DAG 1 August 2011.
Introkursus Køn og ligestilling i udviklingsarbejdet METODE
Segmentering, interessentanalyse og kategorisering
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af tema 1.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
TEMA-EVENT OM KØN, KROP OG KOMPETENCER KØBENHAVNS UNIVERSITET 17/11/2010 Uniformerede mænd og maskuliniteter.
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
Flere kvinder i Ledelse - for resultaternes skyld Adm. direktør og koncernchef Henning Dyremose.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Infinit Personas-dag d 2. maj 2012 noter fra basar SnitkerGroup Brugervenlighedskonsulent Thomas Visby Snitker.
Generel introduktion til EC
KØBENHAVNS KOMMUNE Økonomiforvaltningen Master titel: Gill Sans Regular 40pt (ALL CAPS) Gill Sans Light 40pt (ALL CAPS) Brug under titel.
Guide til PowerPoint-præsentationer i MSO
Camping Temaanalyse 11. oktober 2005 Gennemført af Jysk Analyse i maj 2005 Opkald til 3012 personer, 2310 gik videre Gennemført telefon interview med 608.
Tv-reklame.
INDHOLD Præsentation/drøftelse af hjemmearbejde. Økonomi Budget Sponsor og PR Afslutning ØKONOMI OG SPONSORER.
SENIORNET IT og INTERNET i praksis for ældre på Nordfyn.
Mette, Mathias og Simon.  Jægere (mænd, i alderen 30-60, middelmådig eller høj indkomst, naturmenneske)  Maskinarbejdere (mænd og kvinder i alderen.
Agenda Agenda Introduktion Målgruppe WPS Gennemgang af Application
Segmentering, interessentanalyse og kategorisering
Metode. Definition Metode er måder at tilvejebringe viden på.
Økologiske mejeriprodukter. Intertekstuelle citater fra Ron Underwoods Tremors (1990) David Lynchs Dune (1984) Merian C. Cooper og Ernest B. Schoedsacks.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
GRAFISK DESIGN HVAD SKAL VI PÅ KURSET OG HVAD ER GRAFISK DESIGN Vi møder ordet design første gang 1500 tallet i et engelsk leksikon. ”Skitse til noget.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Introkursus Køn og ligestilling i udviklingsarbejdet BEGREBER TIL HATTETRÆK-ØVELSE Juni 2011.
3. Kursusgang Segmentering, interessentanalyse, pro-blemformulering og kategorisering
8 Segmentering og målgruppevalg
Segmentering, interessentanalyse og kategorisering
Segmentering.
Sted og dato (Indsæt --> Diasnummer) Dias 1 Stress og brug af smertestillende håndkøbsmedicin - Køn og krop fra mange vinkler Vibeke Koushede Institut.
Uddrag af kendskabsanalysen 2014 CLEVER A/S. Q8. Hvis du skulle købe en elbil i morgen, hvad ville så være dine stærkeste argumenter for at vælge en elbil?
Synopsis.
Den stille Revolution Søren Riiskjær. Idrætsdeltagelsen Navn Navnesen.
Alexander, Lasse og Martin
Energiens Topmøde 11. juni 2014 Houston we have a solution!
AFSÆTNING C - Markedsføringsplanen - Praktisk segmentering.
Kvalitetsoptimering af produktionen i metalindustrien.
Portfolioprøve Iværksætter. Erhvervslære Økonomi Erfaring? - Budget fra SMART projekt - Budget fra Hallo-run - Overholde de budgetter der bliver lagt.
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Produktionsskolernes Målgrupper M.V.

For Driftsafdelingen, Hospitalsenheden Vest
ERHVERVSCASE Generelt
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Workshop Onsdag d. 19. september 2018 Kl
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Præsentationens transcript:

Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE Udarbejdet af: nn

Indhold Problematik Løsningsforslag Konsekvenser

Problematik og Løsningsforslag Vision ↔ praksis En mere snæver målgruppe

En mere snæver målgruppe Segmentering: Demografiske kriterier - køn - alder Psykografiske kriterier - brugergrupper - brugssituation Adfærdskriterier - Minerva-modellen

En mere snæver målgruppe Moderne BLÅ GRØN Pragmatisk GRÅ Idealistisk VIOLET ROSA Traditionel

En mere snæver målgruppe Definition af ny målgruppe: ” Mænd og kvinder i alderen 20-35 år, der er eliteidrætsudøvere primært indenfor løb, cykling og triatlon og som tilhører det blå segment”

Korrigeret mission Mission 2004: Mission i dag: ”Newline udvikler ultimative betingelser for aktive mennesker på alle niveauer og sætter dem i stand til at yde deres bedste og nå nye mål.” ( Kilde: www.newline.dk ) Mission i dag: ”Newline udvikler ultimativ beklædning til eliteidrætsudøvere, som sætter dem i stand til at yde deres bedste og nå nye mål.”

Konsekvenser Newline opnår deres vision: ”ét navn – ét symbol – én identitet”