Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder."— Præsentationens transcript:

1 ProMarc Communication To accomplish more

2 Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder • Nationalt og evt. senere gå ud på det internationale marked

3 Navn • ProMark Communication • Promotion - Marketing

4 Logo og slogan • To accomplish more

5 Tankeprocess for logo

6

7 Marketings metoder • Messer • Egen hjemmeside • Reklamaspalter på hjemmesider som startvaekst.dk • Søgeords optimering (f.eks. Google)

8 Flyer • Bruges til Messer og andre lignende steder Indeholder: • Logo • Slogan • Tekst • Kontaktinformation

9 Slut


Download ppt "ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google