Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afThorvald Toft Redigeret for ca. et år siden
1
Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation år, specielt persons år High andel medium loyalitet – 85% bruger Daloon af og til Kan lide at prøve nye opskrifter Kan lide at prøve nye produkter
2
Valgkriterier TILBUD
3
Valgkriterier for kernemålgruppen
Hurtigt Gode ingredienser af høj kvalitet Nemt/hurtigt at tilberede Spændende nye blandinger Ikke-traditionelle opskrifter
4
Daloons forbrugermålgruppe
moderne Microruller Snack Ovnruller Blå selvtillid og forbrug Grøn engageret aktivitet Violet stabilitet, tradition og gør-det-selv Rosa tradition, familie og det nære miljø materialistisk Æbleskiver idealistisk Gratin 10 stk. forårsruller Hvidkålsrouletter traditionel
5
Daloons forbrugermålgruppe
Blå segment: har travlt lav prisfølsomhed har selvtillid er karrieremennesker er åben over for nye muligheder er i front med nye ting er mærkevareorienteret er statusorienteret moderne Microruller Snack Ovnruller Blå selvtillid og forbrug Grøn engageret aktivitet Violet stabilitet, tradition og gør-det-selv Rosa tradition, familie og det nære miljø materialistisk Æbleskiver idealistisk Gratin 10 stk. forårsruller Hvidkålsrouletter traditionel
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.