Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: 865.000 personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: 865.000 personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation."— Præsentationens transcript:

1 Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation år, specielt persons år High andel medium loyalitet – 85% bruger Daloon af og til Kan lide at prøve nye opskrifter Kan lide at prøve nye produkter

2 Valgkriterier TILBUD

3 Valgkriterier for kernemålgruppen
Hurtigt Gode ingredienser af høj kvalitet Nemt/hurtigt at tilberede Spændende nye blandinger Ikke-traditionelle opskrifter

4 Daloons forbrugermålgruppe
moderne Microruller Snack Ovnruller Blå selvtillid og forbrug Grøn engageret aktivitet Violet stabilitet, tradition og gør-det-selv Rosa tradition, familie og det nære miljø materialistisk Æbleskiver idealistisk Gratin 10 stk. forårsruller Hvidkålsrouletter traditionel

5 Daloons forbrugermålgruppe
Blå segment: har travlt lav prisfølsomhed har selvtillid er karrieremennesker er åben over for nye muligheder er i front med nye ting er mærkevareorienteret er statusorienteret moderne Microruller Snack Ovnruller Blå selvtillid og forbrug Grøn engageret aktivitet Violet stabilitet, tradition og gør-det-selv Rosa tradition, familie og det nære miljø materialistisk Æbleskiver idealistisk Gratin 10 stk. forårsruller Hvidkålsrouletter traditionel


Download ppt "Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: 865.000 personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google