VEJEN TIL VÆKST.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Benzinpris Hej! Jeg har hørt, at benzinprisen i den nærmeste fremtid kan komme op på kr 15,00.
Innovation & Partnerskaber Bidrag til folkebibliotekerne i vidensamfundet.
Marketingplanlægning
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Erhvervscase Erhvervscasen kan f.eks. indeholde:
Fremtidens markedsføringsplatform
Markedsvurdering.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Katalysator for grøn vækst i området Energi Horsens Mogens Vig Pedersen, adm. direktør Søren Munk, forretningsudvikler 27. November 2009.
Automatisering af tværorganisatoriske processer
Forøg din værdi som konsulent
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Temamøde Succesfuld webshop og markedsføring Silkeborg Iværksættercenter 9. september 2010.
Grundbegreb + Priselasticitet
Jeopardy.
Loyalitet – hvad siger juraen?
Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Debatten om den almene struktur Historik, statistik – og et kik i krystalkuglen Bjarne Zetterström.
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Teknologi og samfund Den teknologiske udvikling 1 Samfundsudviklingen
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Web Analytics Wednesday Attribution Modeling i Google Analytics Dato:
Mobility on Demand Environmentally responsible, cost efficient and brand building mobility.
Kapacitetsstyring.
Den komparative fordel ved international handel - episode 1. Baseret på rent vare-bytte, det vil sige : ingen penge & ingen valuta. TjetjenienTexas 1 Uges.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Hvor mange traktorer er nødvendige? - en tommelfingerregel !
Free Marketing Udarbejdet af: Stephan Rasmussen. Indledning Opgave At identificere mindst tre produkter/services, som har et softwarebaseret free-element.
Reklame & Markedsføring
1 Opgave 12 ”Isoquanter – Economic Region ” Kjeld Tyllesen Erhvervsøkonomi / Managerial Economics Kjeld Tyllesen, PEØ, CBS.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Opgave 64 Erhvervsøkonomi / Managerial Economics
Fyn Rundt 2005: En oplevelses tur baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 We are in the people business…
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Globalisering, side
Kapital til Vækst. Hedensted 17. Marts 2015 Lars Stigel, direktør CAPNOVA A/S Kontakt:
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Tommy Engedal Kronborg
2. juni Rundt om personvurdering VPP Konference Talent Management i TDC TDC Ledelses- & Talentudvikling Tove Bjørnum 12. november 2008 Få mere ud.
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Hvordan vil du sikre dansk konkurrenceevne i fremtiden? Højere BNP. Offentlige investeringer, da det er staten der køber aktiver. Skabe højere BNP. Mere.
FACEBOOK FIRMASIDER & ADS - SØGEMEDIER A/S. FACEBOOK PAGES FIRMASIDER PÅ FACEBOOK.
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Betaler en professionel bestyrelse sig ?. Professionel bestyrelse og ejerskifte… Mindre pres på virksomhedens daglige ledelse En rigtig pris Mindre bøvl.
CASE: Udvikling af system til optimering af kassebemanding
”BrunT Papir” - workshop
Best practice i sociale medier
Fremtidens sundhedsvæsen i et erhvervsmæssigt perspektiv
KUNDEFORMIDLING.
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Fremtidens sundhedsvæsen i et erhvervsmæssigt perspektiv
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
Tilstedeværelsesundervisning
Glem traditionel tilgang til budget
Præsentationens transcript:

VEJEN TIL VÆKST

HVEM ER JEG? Rune Risom, 34 år Direktør for Hungry.dk 15 år i digital 10 år i online take away Poster på @Kwigger

HVAD ER HUNGRY?

BEHOV FOR UDFORDRING OG FORBEDRING HVORFOR HUNGRY? BEHOV FOR UDFORDRING OG FORBEDRING

MARKEDET VI SÅ MONOPOLISERET

SITUATIONEN VI SÅ GIV OS FORDELE!!!

SITUATIONEN VI SÅ DET STÅR SKIDT TIL

HØJE PRISER OG SLØJ SERVICE SITUATIONEN VI SÅ HØJE PRISER OG SLØJ SERVICE

HVORDAN LØSER VI DET? DÆKKER ALLE HULLER

11 MÅNEDER SENERE 600 takeaways Launch! 500 400 300 Opstart 10 millioner kr. takeaway 5 millioner kr. takeaway 600 takeaways 1 million kr. takeaway Launch! 500 400 300 Opstart

HVAD HAR GJORT DET MULIGT? Hårdt arbejde fra et stærkt team Et marked der er klar Smarte processer Markedsføring med smæk på Kapital/investering

VORES MARKETINGMIX

GOOGLE ANNONCERING KLART STØRSTE DEL AF VORES MIX OPTIMERING UD FRA FASTSAT CPA TV OG ANDEN ANNONCERING PÅVIRKER POSITIVT TEST ANNONCER AF OG VÆR KREATIV BUDSTYRING BASERET PÅ TIDSPUNKT

ANNONCERING FOKUS PÅ FORDELE

VÆR ÅBEN, ÆRLIG OG OPSØGENDE PRESSE VÆR ÅBEN, ÆRLIG OG OPSØGENDE

KUNDESERVICE FREMVISE VORES NIVEAU

FACEBOOK SUND BLANDING AF HYGGE, SJOV OG SALG UNDERVURDÉR IKKE PÅMINDELSESVÆRDI NU TILLADT AT KØRE KONKURRENCER MED LIKES OG KOMMENTARER SPONSORERET HISTORIER ER BILLIGT OG GODT ALM ANNONCERING DYRT OG INEFFEKTIVT

GOOGLE+ VIGTIG NU OG I FREMTIDEN PRODUKTBEGEJSTRING, DIALOG OG KONKURRENCER MEGET FRIE RAMMER AKTIVITET VOLDSOMT STIGENDE

AFFILIATES BILLIG BRANDEKSPONERING RÆKKEVIDE STEGET VOLDSOMT KONTAKT TIL RIGTIG MANGE MULIGHEDER NYE KUNDER TIL CPA VI FASTSÆTTER

VIA VORES RESTAURANTER FLYERS VIA VORES RESTAURANTER

BILLIG OMTALE OG SEO-VÆRDI BLOGGERE Undgå de store netværk og gå direkte til bloggerne BILLIG OMTALE OG SEO-VÆRDI

HØJ KONVERTERING OG LAV OMK. HVORDAN FASTHOLDER VI? Nyhedsbrev Bestillingsbekræftelse Lokale rabatter TrustPilot Anmeld restaurant Winbacks HØJ KONVERTERING OG LAV OMK.

VORES VIGTIGSTE PARAMETER GENKØB

SMARTE PROCESSER KAN IKKE ANBEFALE NOK

SMARTE PROCESSER 100% DIGITAL PROCES <1 DAG FRA SALG TIL LIVE ÉN SAMLET PLATFORM BILLIGT I DRIFT SALG, MARKETING, INTRANET, KUNDESERVICE – YOU NAME IT!

SYNLIGHED GIVER FOKUS

TIPS AT TAGE MED HJEM BRUG MERE TID PÅ JERES G+ SIDE KOM I GANG MED SLEEKNOTE.IO ELLER TWAMI.COM VÆR IKKE BANGE FOR AT DELE DIN MARKEDSFØRING RÆK UD TIL BLOGGERE OG KØB DERES TID FIND DIN GENKØBSFREKVENS OG ARBEJD MED DEN FÅ GANG I DIN FØRSTE WINBACK KAMPAGNE