Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)"— Præsentationens transcript:

1 Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.) Email: sen@seriousgames.dk

2 Viste potentialet for alle Mest hype & massiv vækst Begrænset reel brug & aktivitet Faldt sammen under sin egen vægt

3 Potentialet for fremtidens generation Eksisteret i 3 år Solgt for $350 mio. til Disney 2,5 mio. besøg pr. måned 0,7 mio. bruger

4 Virtuelle verdener mainstream  Slået igennem mainstream  Teknologien modnet & stabiliseret  Visuelle udtryk på niveau med offline-spil  Nye anvendelsesområder driver penetration

5 E-learning, entertainment & sociale netværk  E-learning (Ex. ActiveWorld, WhyVille)  Computerspil (Ex. WoW, Hattrick, RuneScape)  Sociale netværk (Ex. Facebook, Myspace, Habbo)

6 Branding & advertising Tv-reklamer uden effekt på < 25 år i USA. Traditionel markedsføring mister sin effekt. Skab værdi for dine kunder eller du mister dem Flash-spil, forums, blogs, tv-spots, trailer eller bannere ikke nok!

7 Fremtidens indholdsdriver: Virtual worlds Sociale netværk (fastholdelse) Computerspilsdynamikker (driver) Branding integration (eksponering) Store virksomheder er i gang med at skabe virtuelle verdener for deres produktporteføljer.


Download ppt "Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google