Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

KUNDEFORMIDLING.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "KUNDEFORMIDLING."— Præsentationens transcript:

1 KUNDEFORMIDLING

2 KUNDEFORMIDLING ACN's prisfilosofi: VORES FOKUS – Nationale operatører og deres markedsandele VORES STRATEGI – At være billigere end den nationale operatørs nyeste produkter VORES STILLING – At tilbyde fordele i forhold til størstedelen af markedet ACN's produktteam følger løbende markedet for at opretholde vores konkurrencedygtige stilling

3 Repræsentantfilosofi:
KUNDEFORMIDLING Repræsentantfilosofi: DIT FOKUS – Varmt marked DIN STRATEGI – Relations markedsføring* DIN STILLING – Opbygge en solid kundebase og samtidig udvikle dit team * Varm markedsføring er reguleret i Danmark med særlig lovgivning. Se venligst ”Retningslinier for rekruttering og kundeformidling” på MitACN for flere oplysninger.

4 KUNDEFORMIDLING Varm markedsføring: Du kan kontakte venner og familie vedrørende ACN’s produkter eller forretningsmulighed… GENNEM ET PERSONLIGT ADRESSERET BREV Check “Robinson Listen” for at være sikker på at den ikke indeholder navne på familie og venner EFTER AT HAVE MODTAGET EN UDTRYKKELIG FORESPØRGSEL FRA FAMILIE ELLER VENNER Se venligst ’Retningslinier for rekruttering og kundeformidling’ på MitACN for information om, hvordan du opnår sådan en forespørgsel.

5 Tilbagevendende indtægter
KUNDEFORMIDLING Tilbagevendende indtægter Langsigtet mål: Kvalificér dig til 7. niveau-udbetalinger 40 point ELLER 20 point og 4 kvalificerede, direkte sponsorerede team trainers Dig op til 10 % 1 1/4% 2 1/4% 3 1/4% 4 1/2% 5 1% 6 2% 7 7% SVP op til 2% 8

6 2. kilde: Emner fra præsentationer Ingen interesse for muligheden
KUNDEFORMIDLING Kundekilder: 1. kilde: Dig selv 2. kilde: Emner fra præsentationer Ingen interesse for muligheden Tænker over det 3. kilde: Familie, venner, nære kontakter* * Varm markedsføring er reguleret i Danmark med særlig lovgivning. Se venligst ’Retningslinier for rekruttering og kundeformidling’ på MitACN for flere oplysninger.

7 Start med at præsentere ACN- forretningsmuligheden
KUNDEFORMIDLING Husk altid: Start med at præsentere ACN- forretningsmuligheden Formidling af kunder fra emner til dine præsentationer

8 DE FLESTE EMNER: Husk, når du formidler kunder
KUNDEFORMIDLING Husk, når du formidler kunder udenfor dine forretningspræsentationer... DE FLESTE EMNER: Er IKKE tekniske Bliver imponeret af ihærdighed, entusiasme & begejstring - IKKE af detaljer

9 Korrekt navn og adresse Ingen kundeslamming / placering
KUNDEFORMIDLING TSA: Blokbogstaver Korrekt navn og adresse Ingen kundeslamming / placering Underskrift fra den person der ejer telefonforbindelsen

10 Forberedelse på ”winback”
KUNDEFORMIDLING Fastholdelse af kunder: Forberedelse på ”winback”

11

12

13 Det personlige touch Tak fordi du hjælper mig ved at prøve min service... Gerne! Jeg er glad for at hjælpe dig..

14 Nogen Vil / Nogen Vil ikke
KUNDEFORMIDLING Nogen Vil / Nogen Vil ikke videre NÆSTE!


Download ppt "KUNDEFORMIDLING."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google