Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Orientering om AT-eksamen Fredag d. 16/1 i 2. og 3. lektion.
Advertisements

Økonomiske fag på handelsgymnasiet
Almen studieforberedelse
Retorik og eksamen - den mundtlige eksamen i samfundsfag
Eksamen og eksamensbilag :
Velkommen til Bacheloropgaven! Dagens korte program: 1.Valg af linjefag og linjefagsvejleder 2.Opgavens rammer og prøveform 3.Temaer v. plenumkonferencer.
M EDIEPÆDAGOGISK OG ORGANISATORISK VEJLEDNING Intro Rikke Schultz
Mundtlig matematik eksamen
Medier og kommunikation IX Eksamen :o)=. Eksamensform Intern censur, 13-skala, B4: Mundtlig eksamen med skriftlige arbejder men uden forberedelsestid.
Almen Studieforberedelse Orientering mandag den 31. januar 2011.
Grundforløbets 2. del SSH-rettet. Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene dansk og naturfag samt valgfag.
AFSÆTNING C - Markedsføringsplanen - Praktisk segmentering.
KNÆK KODEN Opgave 4 Det erhvervsøkonomiske område.
Det afsluttende AT-projekt udarbejdes i 2 fag. Der vælges blandt alle fag eleven har eller har haft. Faget indgår på det højeste niveau. Man kan ikke kombinere.
Kvalitetsudviklingsprojektet ”Faglig Sammenhæng” Camilla Rump Om undersøgelse af studerendes forståelse.
Væksthus for netbaserede undervisning v. Robin Leutert og Camilla Nørgaard.
Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene/valgfag I alt 20 uger.
Jeres produkt er i eksamenslokalet Din præsentation skal gemmes på j-drev + usb/papirudgave som ekstra sikkerhed Eksamenstiden er 30 minutter,
Naturvidenskabelig faggruppe - forsøgslæreplan Fredag d. 26. september 2008 Mulernes Legatskole.
Studieretningsprojektet
Kvalitetsenheden for Almen Praksis i Region Nordjylland
Studieretningsprojektet
Bedømmelse og karakterer
Eksamen er den flittige elevs fest… ER IKKE EN TEST AF JER..
Portfolio IT B.
Hvad går det hele ud på?.
Program Introduktion Gennemgang af vores idé
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 12 Eksamen Creative Man
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
Formål Emne & produktkrav Tidspunkt Aflevering Sygdom & snyd Pjecen
Humanistisk Entrepreneurship intro
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Caseseminar Kolding 14. marts 2017
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
EKsamen på Horsens Gymnasium 2018
Selvevaluering- bestyrelsen
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
Erfaringsmøde Samfundsfag
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
AT-eksamen 2019.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Velkommen til ROADSHOW i GeoDanmark!
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
interkulturel erhvervskommunikation – ikek.dk
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Undervisningsplanlægning
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik forår 2019 Pillon - KU

Eksamen, Digital retorik Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik Eksamen, Digital retorik

TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner Prøveform: Fri mundtlig prøve (sagsfremstilling) med materiale. Prøven tager sit udgangspunkt i et eller flere, af den studerende udvalgte, aspekter af synopsis. Bedømmelsesform: 7-trins-skalaen. Materialet indgår i bedømmelsen og vægter med 1/3. Omfang: 30 min. inkl. votering. Der gives ingen forberedelsestid. Den studerende har 10 min. til sagsfremstilling, hvorefter der er afsat ca. 10 min. til dialog. De sidste ca. 10 min. anvendes til votering og feedback til den studerende. Materialet består af en synopsis på 3-5 normalsider, 5-6 normalsider ved 2 studerende og 6-7 normalsider ved 3 studerende. Tilladte hjælpemidler: Alle. Gruppeprøve: Prøven kan kun aflægges som individuel prøve, men det anbefales, at synopsis udarbejdes i grupper af op til 3 studerende. Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik 7. november 2019 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner

TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner ‘Materialet’ består af kort redegørelse for projektets baggrund (relation til og dialog med opdragsgiver) kort redegørelse for anvendte teorier og metoder (metodeafsnit) ‘Synopsis’ over en ny eller forbedret kommunikationsstrategi eller kampagne som kan bestå af bl.a. præsentation af virksomheden situation - indkredsning af den relevante problemstilling fx identitet/image angivelse af målgruppe(r) markeds- og kommunikationsmål beskrivelse af virksomhedens ny kommunikationsstrategi og/eller kampagne inkl. budskab, promotionmiks m.m. tidsplan (fx Gantt kort) Overvejelser om Return on Investment Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik 7. november 2019 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner

Eksamen, Digital retorik Hvordan er retorikken relevant for markedskommunikationen? Skitsér jeres virksomheds situation ved hjælp af Ciceros udvidede ‘septagram’ Overfør Aristoteles’ tre greb til etablering af ethos (s.310) til moderne markedskommunikation Kommentér figur x på side 314 Kommentér begrebet ‘link’ (s. 317), især linket som ‘lånt ethos’. Sammenlign evt. ‘Mediets anatomi’ samt ‘Egenskaber ves internetkommunikation’ (s.320-326) med Castells (Ikek) Pensum Eksamen Eksamens- træning Repetition DMMK Digital retorik Eksamen, Digital retorik

TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner Hent Prøveform: Fri mundtlig prøve med materiale i et emne, der aftales med underviseren. Bedømmelsesform: 7-trins-skalaen. Materialet vægter 30 % i bedømmelsen. Omfang: Mundtlig prøve: 30 min. inkl. votering. Materiale: 3-5 normalsider. Tilladte hjælpemidler: Alle. Gruppeprøve: Prøven kan kun aflægges individuelt. Materialet kan udarbejdes i grupper med højst 3 deltagere. Særlige bestemmelser Materialet kan bestå af en feasibility plan (eksplorativ forretningsplan), en egentlig forretningsplan eller en innovationsanalyse af en virksomhed. Pensum Eksamen Eksamenstræning Digital retorik 7. november 2019 TmK: Intro, Forudsætninger og definitioner