Tværmedial Kommunikation 1 Intro

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
AT opgave 2014 Mad og Mennesker
Advertisements

Orientering om AT-eksamen Fredag d. 16/1 i 2. og 3. lektion.
Læring i Multikulturelle Kontekster
Studieretnings projektet ÅSG Studieretningsprojekt  En skriftlig opgave i typisk to fag  Du har 2 uger uden anden undervisning til opgaven  Der.
Det Internationale Område Studieområde 3/
Evalueringskriterier for artikel
Almen studieforberedelse
Retorik og eksamen - den mundtlige eksamen i samfundsfag
Kultur- og branchestudier Opgaveforberedende forløb S3 & LT
Eksamen og eksamensbilag :
Almen sTudieforberedelse - AT
Velkommen til Bacheloropgaven! Dagens korte program: 1.Valg af linjefag og linjefagsvejleder 2.Opgavens rammer og prøveform 3.Temaer v. plenumkonferencer.
BA-projekt 2014 Krav før I går i gang Tidsfrister Eksamensbestemmelser
Studieretnings projektet ÅSG Studieretningsprojekt  En skriftlig opgave i typisk to fag  Du har 2 uger uden anden undervisning til opgaven  Der.
Tidsplan for eksamen 40s umd
Eksamen psykologi synopsis synopsiseksamen 2013.
Praktikordning Der skal udarbejdes: 1. Stillingsbeskrivelse for ”Praktik-koordinator” 2. Manual for pædagogisk ansvarlig (=HOP- vejleder) 3. Manual for.
Hvad er markedskommunikation?
SO1.6 (Det kulturelle område, del 2): SPROG OG KOMMUNIKATION
Synopsis.
Almen Studieforberedelse Orientering mandag den 31. januar 2011.
AT-EKSAMENSOPGAVEN 2012 februar 2012 / MG & RO. Tidsplan UgeMandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 5AT-opgaven udleveres Introlektion 6Vejledning om valg af.
KNÆK KODEN Opgave 1. Erhvervsøkonomiske område opgave 1 Med udgangspunkt i en af dig valgt virksomhed skal du udarbejde en økonomisk analyse af den valgte.
Bachelorprojekt Forår og efterår2016 International virksomhedskommunikation Professionsbachelor i engelsk og it-baseret markedskommunikation.
Program: Oplæg Censorer på Pædagoguddannelsen 2015 Principperne i karakterbekendtgørelsen Læringsmål som udgangspunkt for bedømmelsen Hvad er kompetencer?
Orientering om bachelorprojekt 2016 International virksomhedskommunikation Professionsbachelor i engelsk og it-baseret markedskommunikation.
INFORMATIONSMØDE OM 4. SEMESTER PÅ SIV Forår
”Global sundhed, civilsamfundsstøtte og bæredygtig udvikling”
”Global sundhed, civilsamfundsstøtte og bæredygtig udvikling”
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship intro
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Oplæg på samordningsudvalgsmøde d. 27. februar 2014
Infomøde om synteseopgaven
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
Bachelorprojekt Forår og efterår2016
ikek 6 Markedskommunikation
Om prøveformen Filosofi C.
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 1 Intro forår 2017 Pillon - KU

Tværmedial kommunikation - intro Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations-planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Forventningsafklaring Hvad er dit mål ved at læse TmK? Hvad forventer du af faget? Har du et netsted, en blog eller har du på anden vis arbejdet med tværmedial kommunikation? Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Definér Tværmedial kommunikation Sociale medier Digital markedsføring Viral kampagne Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Promotion af konsistent identitet på tværs af online og offline medier ved hjælp af klare markeds- og kommunikationsmål Fokus på den moderne kunde/modtager som kan udvikle sig til en proaktiv medspiller En tværmedial kommunikationsstrategi skal sikre en optimal konsistens mellem virksomhedens selvopfattelse (identitet) og omverdens perception af virksomheden (dens image) Sociale medier er ikke gratis: Interaktion giver muligheder men kræver (personale)ressourcer Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Kompetencemål for modulet Den studerende kan udarbejde en kommunikationsstrategi og/eller kommunikationsplan, der integrerer online og offline kommunikation undersøge mulighederne for og konsekvenserne af viral kommunikation analysere netsteders brugervenlighed med udgangspunkt i en humanistisk indsigt forholde sig kritisk og innovativt til sociale medier bruge relevant kommunikationsterminologi (samt marketingsterminologi) Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Faglige mål Eksaminanden kan analysere netsteder og anden digital kommunikation bidrage til at udarbejde og argumentere for forslag til nye og/eller forbedrede kommunikationstiltag bidrage til en virksomheds, organisations eller institutions kommunikationsstrategi eller kommunikationsplan med inddragelse af den for humanisten karakteristiske kulturelle og analytiske tilgang udpege relevante sociale medier Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Pensum Den studerende opgiver 500 normalsider faglitteratur. Opgivelserne kan være på dansk og/eller engelsk. Efter aftale med underviseren kan andre sprog inddrages. Pensum skal godkendes af underviser Prøvebestemmelser Omfang: 30 min., hvoraf højst 10 min. til eksaminandens sagsfremstilling og højst 20 min. til dialog mellem eksaminator og eksaminand inkl. eksaminatorernes votering. Der gives ingen forberedelsestid. Materialet består af en synopsis på 3-5 normalsider, 5-6 normalsider ved 2 studerende og 6-7 normalsider ved 3 studerende Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

advertising & promotion 17 September 2018 advertising & promotion

advertising & promotion 17 September 2018 advertising & promotion

advertising & promotion 17 September 2018 advertising & promotion

Tværmedial kommunikation - intro http://gs.statcounter.com/#social_media-ww-monthly-200912-201011 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

advertising & promotion 17 September 2018 advertising & promotion

advertising & promotion 17 September 2018 advertising & promotion

Tværmedial kommunikation - intro Kommunikationsplanen kan bestå af bl.a. kort redegørelse for projektets baggrund præsentation af virksomheden situation - indkredsning af den relevante problemstilling bl.a. identitet/image angivelse af målgruppe(r) problemformulering (strategi eller kampagne) markeds- og kommunikationsmål kort redegørelse for anvendte teorier og metoder beskrivelse af virksomhedens ny kommunikationsstrategi og/eller kampagne inkl. budskab, promotionmiks, tidsplan og overordnet budget Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro http://mediamaxweb.com/?page_id=83 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro

Tværmedial kommunikation - intro Gruppeopgave Argumentér for og bliv enige om de tre vigtigste trends for 2017 generelt og hvad kommunikation amgår Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 17. september 2018 Tværmedial kommunikation - intro