Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Powerpoint-udgave:
Advertisements

Markant flere indvandrere i job
Dagli’Brugsen Bårdesø
Afsætning 2012.
Praktisk segmentering
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Konkurrenceforhold Kapitel 11
NewBiz Scandinavia, 13. marts 2014
FØDEVAREANPRISNINGER
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
13 Pris Oversigt Prisstrategi Priselasticitet Prisfastsættelsesmetoder
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Salg og service Dag 1.
Hotellets koncept.
Loyalitet – hvad siger juraen?
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Valg af parametre.
Reklamemidler og -medier
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
Nye informationsregler for opvarmningsanlæg til reklame, markedsføring og salg af opvarmningsanlæg til rumopvarmning og brugsvandsopvarmning – det vil.
Udviklingen i virksomhedens omverden Kapitel 7
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Afsætning og distribution af lokalproducerede varer 20. Februar 2014.
CRM !? ”CRM handler sådan set bare om at behandle kunderne ordentligt og samtidig kun bruge energi på dem, hvor det kan betale sig.” - Claus Due, 2003.
Kritiske succesfaktorer
Reklame & Markedsføring
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Abubakar Cecillie Rikke
Tommy Engedal Kronborg
Konkurrenceforhold.
Nationalparker i Danmark Hvad betyder det for landbruget i Thy? Ved gdr. Niels Jørgen Toft Pedersen Formand for LandboThy.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Cross Channel - Tidens største trend.
28.1 Overskudsgrad Klik nederst til højre på ikonet for visning i ”Fuld skærm”. Klik med musen i dit eget tempo for at se præsentationen. Vil du springe.
28.2 Omsætning og variable omkostninger
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Dansk Supermarked i korthed
Forbruger-Kontakt Medieklip på historien ’Danskere læser reklameraviser som aldrig før’
Gruppe 10 Cathrine Tavs Andersen Peter Elm Bech Jensen Malene Mandrup Therkelsen Jeppe Wittus.
Selvværd…Hvad er det? NOl-LEOOS HVAD ER SELVVÆRD? Selvværd refererer til en positiv overordnet vurdering af en selv – en oplevelse af at.
Skal vi tvangsnationalisere energi? Andes Stouge 9. juni 2016.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Ungdomsliv.
Koncepter og butikskæder
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
Målgrupper og segmentering
Parametermix - distribution
markedsføringsplaner
Virksomhedens omverden
Konkurrenceforhold afsætning.
konkurrencesituation
28.3 Omsætning og kapacitetsomkostninger
Idegrundlag og målsætninger
Branding afsætning.
Storstrømsbroen Infrastruktur i Region Sjælland 12. FEBRUAR 2016
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Best practice i sociale medier
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
REGION MIDTJYLLAND UNDER DANNELSE
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Forretningsprojektplan
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark

Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011 Nærbutikkernes foretrukne reklamemedie er de husstandsomdelte reklamer Nærbutikkernes brug af medier til markedsføring af butikken og dens produkter

Husstandsomdelte reklamer er afgørende i konkurrencen om kunderne Væsentlige årsager til nærbutikkernes brug af de husstandsomdelte reklamer Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011

Nærbutikkernes omsætning hænger direkte sammen med de varer der reklameres for i de husstandsomdelte reklamer Andelen af butikkens omsætning, der kommer fra varer, der er med i de husstandsomdelte reklamer Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011

Butikkens omsætning påvirkes negativt uden anvendelse af husstandsomdelte reklamer Nærbutikkernes omsætning falder markant uden de husstandsomdelte reklamer Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011

Husstandsomdelte reklamer er afgørende for nærbutikkens overlevelse Reklametryksagen er: Afgørende i konkurrencen med de store supermarkeder. Det mest effektive reklamemedie til at generere salg i nærbutikken. Den bedste måde at markedsføre nærbutikken i lokalområdet. Husstandsomdelte reklamer driver omsætning i nærbutikkerne og sikrer deres overlevelse Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011