Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Abubakar Cecillie Rikke

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Abubakar Cecillie Rikke"— Præsentationens transcript:

1 Abubakar Cecillie Rikke
Opgave Afsætning Abubakar Cecillie Rikke

2 1. Det effektive marked er ikke stort nok. Der er både Top Toy og Krea som ikke får opfyldt deres potentialer. Top Toy’s udfordrer er Coop og Dansk Supermarked, følgeren er Legekæden, og Krea er nichen.

3 2. Vi vil benytte strategier for de 4 konkurrencemæssige positioner.

4 3. Artikler

5 4. Krea har ikke et bredt sortiment, hvorimod Legekæden har et stort sortiment af moderne legetøj. Krea’s legetøj er økologisk og ikke lavet over kendte figurer fra tv serier eller lign. Dog har Legekæden valgt at lave deres legetøj ud fra ting som Bodil, kaj og Andrea osv. Konkurrencen mellem disse kæder kører på at Krea’s legetøj er dyrt og pædagogisk og har nært kostet firmaet deres overlevelse.

6 5. Top Toy udvider til det totale marked. Foreslå nye brugsmuligheder for produktet. Evt. udvide med barnevogne eller lign.


Download ppt "Abubakar Cecillie Rikke"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google