{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
TENDENSER I TURISMEN Udfordringer for Nordjylland
Advertisements

Erhvervsøkonomi projekt nr. 1
Skabelon for udarbejdelse af en strategi for den perfekte storm
10 Konkurrencesituation
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
4 Strategisk planlægning
Analyse af eksterne og interne forhold
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
Holmegaard en ny begyndelse.
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
DRA ledelsessystem 13. maj 2011
Erhvervsøkonomi Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 10
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Mission Værdigrundlag Strategiske fokuspunkter
Der er penge i kommunikation
Sine Vestergaard Johnsby
Automatisering af tværorganisatoriske processer
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
Udvikling og styring af en virksomhed
13 Pris Oversigt Prisstrategi Priselasticitet Prisfastsættelsesmetoder
Kommunikationsplatform for SAS Danmark
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Hjemmeopgave Hvordan vi I positionere KMD? Hvilken positioneringsmetode vil I bruge til at sammenligne KMD og konkurrenterne? Hvad vil jeres råd være til.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
[Produktnavn] Marketingplan
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
TENDENSER I TURISMEN Udfordringer for danske kommuner
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Definition af markedet Indsnævring af markedet og konkurrencesituation
Anvendt markedsføring Kapitel 24
IT-strategiudvikling
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
Af. Skafte.
’’Hård navigation gennem en skov af kopier.’’
Introduktion til afsætning
VækstDrive-projektet er velegnet til at:
Regionsrådsmøde 2. Maj
BRANDING som udfordring for FUR
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
GRUPPE 6.
Konkurrenceforhold.
Cross Channel - Tidens største trend.
Dansk Supermarked i korthed
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Center for Kultur- og Oplevelsesøkonomi Hustræf og seminar Svendborg den 27. maj
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
21. Den strategiske plan.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
Branding afsætning.
Sælg et produkt eller en tjeneste
For Driftsafdelingen, Hospitalsenheden Vest
10 Konkurrencesituation
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) forretningsplan
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
(Firmanavn) SWOT-analyse
Business Model Generation
Præsentationens transcript:

{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine

  Mission: Unikt produkt, der bliver ført af en effektiv markedsføring, samt at blive kundernes foretrukne.   Vision: At blive markedsledere på både danske, samt udenlandske markeder. Derudover at leverer de bedste produkter til kunderne.   Mål: At have en stor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed. En virksomhed har altid et mål om at øge omsætningen, lige som Pepsi også har. Og med dette, blive markedsleder. Profit

SW - Stærkt brand - God markedsføring - Godt image - Unikt produkt - Ikke markedsleder - Usunde produkter - Salgsfordelingen er stor - Mange c-varer OT - Gode markedsføringsmuligheder - Mange penge - Nye produkter - Saftevand - Nye segmenter - Sunde produkter - Finanskrisen - Konkurrenter - Hvis opinionslederne ikke opfører sig ordentlig, og derved forringer brandet. Intern og ekstern analyse

 Outside in med light produkter, i og med tendensen er sund  Inside out, lav din egen cola med ny smag. Strategisk valg

 Markedsføring  Fysiske ”boder”  Online handel  Konkurrence Strategisk implementering

 Mere personligt  Giver kunderne frirum til at lave sin egen cola  Pepsi er de første Konkurrencemæssig fordele