{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine
Mission: Unikt produkt, der bliver ført af en effektiv markedsføring, samt at blive kundernes foretrukne. Vision: At blive markedsledere på både danske, samt udenlandske markeder. Derudover at leverer de bedste produkter til kunderne. Mål: At have en stor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed. En virksomhed har altid et mål om at øge omsætningen, lige som Pepsi også har. Og med dette, blive markedsleder. Profit
SW - Stærkt brand - God markedsføring - Godt image - Unikt produkt - Ikke markedsleder - Usunde produkter - Salgsfordelingen er stor - Mange c-varer OT - Gode markedsføringsmuligheder - Mange penge - Nye produkter - Saftevand - Nye segmenter - Sunde produkter - Finanskrisen - Konkurrenter - Hvis opinionslederne ikke opfører sig ordentlig, og derved forringer brandet. Intern og ekstern analyse
Outside in med light produkter, i og med tendensen er sund Inside out, lav din egen cola med ny smag. Strategisk valg
Markedsføring Fysiske ”boder” Online handel Konkurrence Strategisk implementering
Mere personligt Giver kunderne frirum til at lave sin egen cola Pepsi er de første Konkurrencemæssig fordele