Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Sælg et produkt eller en tjeneste

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Sælg et produkt eller en tjeneste"— Præsentationens transcript:

1 Sælg et produkt eller en tjeneste
Undertitel

2 Introduktion Introducer kortvarigt dig selv og dine kolleger.
Beskriv de produkter eller tjenester, din virksomhed yder på et højt niveau. Eksempel: Trey Research tilbyder komplette løsninger til strategisk markedsplanlægning, fra globale rapporter om virksomhedsintelligens til målrettet markedsanalyse. Introduktion

3 Salgsmuligheder Angiv kundens behov og krav, som du forstår dem.
Eksempel: Contoso, Ltd. er ved at udvikle adskillige nye produkter, der er planlagt til at blive sendt på markedet i finansåret [dato]. Nu er det tid: til at identificere markederne for disse produkter til at forstå, hvordan du bedst markedsfører dem til at identificere konkurrenter og måle deres succes. Overvej også løbende support til at hjælpe dig med at reagere på ændringer på markedet. Salgsmuligheder

4 Vores produkter og tjenester
Liste over produkter eller tjenester din virksomhed yder, der kan hjælpe kunden med at nå målet. Eksempel: Ved hjælp af en række analysemetoder kan Trey Research levere støtte på følgende områder: Markedsindgangsstrategier Produkt- og brandlancering Konkurrenceintelligensdata Markedsanalyse, gennemgang og overvågning Vores produkter og tjenester

5 Prisen fra Trey Research* Prisen fra virksomhed A*
Udpeg finansielle fordele for kunden. Sammenlign omkostningerne for dit produkt eller din tjeneste med en eller flere konkurrenter. Brugerdefineret analysetjeneste Prisen fra Trey Research* Prisen fra virksomhed A* Markedsindgangsanalyse X Branchesammenligning Prissætning og brandanalyse Prognoser og planlægning Analyseservicea-bonnement Markedsrapporter fra forbrugerbranche Global online forretningsintelli-gensdatabase Prissammenligning *Prisen af brugerdefineret analysetjeneste afhænger af projektets omfang

6 Vores styrker Analyse-netværk Forbruger-varer og tjenester
Hårdføre varer Elektronik Sundhed Fødevarer Analyse-netværk Global data Test Brandin-formation Tendenser Branche og teknologi-markeder Finans Medier Maskiner Handel B2B-tjenester Vores styrker

7 Vigtigste fordele ved produktet eller tjenesten
Opsummer vigtige fordele ved produktet eller tjenesten, som du markedsfører. Eksempel: Investering i markedsanalyse er en investering i dit produkts succes! Kend din kunde Kend dine konkurrenter Timing er alt Spor og tilpas Vigtigste fordele ved produktet eller tjenesten

8 Lav en disposition med de næste trin til bestilling eller køb af dine produkter eller dine tjenester. Eksempel: Når du bestiller analyse fra Trey Research, sker følgende: Projektet defineres Først skal vi mødes med dig for at definere dit projekt. Et analyseforslag sendes Derefter sender vi dig et forslag, som du kan evaluere. Analysen starter Når forslaget er godkendt, samler vi et erfarent team for at gennemføre din analyse og levere resultaterne. Løbende support ydes Vi fortsætter med at arbejde sammen med dig, efter vi har leveret din rapport, så du får mest muligt ud af analyseresultaterne. Næste trin

9 Angiv kontaktoplysningerne for nøglemedarbejdere i virksomheden.
Giv mail- og webstedsoplysninger, hvis det er relevant. Kontaktoplysninger


Download ppt "Sælg et produkt eller en tjeneste"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google