Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Strategi Juni 2013 Montanas Strategi 2013-2016.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Strategi Juni 2013 Montanas Strategi 2013-2016."— Præsentationens transcript:

1 Strategi Juni 2013 Montanas Strategi

2 Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Montanas Idé At mennesker ønsker frihed til at skabe / designe egne rum og mulighed for at re-arrangere rum i takt med, at egne behov eller ændringer i omgivelserne skaber behov for dette.

3 Strategi Juni 2013 Montanas Vision At medvirke til en bedre hverdag for mennesker i hjemmet og på arbejdspladsen ved at udvikle, producere og markedsføre møbler, herunder opbevaringsmøbler, hvor der er taget vidtgående hensyn til: ressourceforbrug, miljø, økonomi, kvalitet, fleksibilitet, æstetik og etik.

4 Montanas Mission At udbrede kendskabet til Montanas værdier:
Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Montanas Mission At udbrede kendskabet til Montanas værdier: mulighed for at skabe, designe og ændre rum respekt for ressourceforbrug, miljø, økonomi, kvalitet, fleksibilitet, æstetik og etik for på grundlag af disse unikke værdier at opstille realistiske mål til gavn for vores kunder, samfundet og Montana.

5 Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Montanas Mål På grundlag af Montanas idé, vision og mission at udvikle Montana til en førende designvirksomhed i Europa – med speciale i opbevaringsmøbler.

6 Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Vores delmål frem til 2016 Omsætning på DKK 400 mio. og en overskudsgrad på 10 % Styrke vores brandposition i Danmark og Norge Udvikle vores position i Schweiz og Tyskland Udvikle vores brand og produkt Udvikle vores organisation: medarbejdere og IT Øge produktiviteten

7 EKSPORTANDEL (blå) i 2012-13 EKSPORTANDEL (blå) i 2015-16 49% 51% 56%
Strategi Juni 2013 EKSPORTANDEL (blå) i EKSPORTANDEL (blå) i 49% 51% 56% 44 % DK Eksport

8 32% 35% 68% 65% CONTRACT-ANDEL (blå) i 2012-13
Strategi Juni 2013 CONTRACT-ANDEL (blå) i CONTRACT-ANDEL (blå) i 32% 68% 35% 65% Living Contract

9 Montana – et paraplybrand
Strategi Juni 2013 Montana – et paraplybrand

10 Produktudvikling Udvikle og udbygge eksisterende produktprogram
Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Produktudvikling Udvikle og udbygge eksisterende produktprogram Entre, soveværelse, erhvervs- møbler, borde Ny overflade til CO16

11 Fremtiden efter 2016 og frem til 2021
Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Fremtiden efter 2016 og frem til 2021 Målet for 2021 er en omsætning på DKK 750 mio. og en overskudsgrad på 10 %


Download ppt "Strategi Juni 2013 Montanas Strategi 2013-2016."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google