Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvilken afdeling på Hadsund skole går dit barn i?
Advertisements

Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Arbejdspladsudvikling
Præsentation af resultater fra Elevtrivselsundersøgelse Hvad stiller man op? Erfaringer fra år 1 på Fredericia Gymnasium – hvor langt er FG?
Forældremøder på Kalbyris
Danida Verdensbilledlegat film – film – film
Innovation og iværksætteri
Digital jobklub Velkommen til Digital Jobklub 2. dag.
Kære lejer af Skovhytten Vi er glade for din interesse og sender hermed rutebeskrivelsen.
ScienceLab -Et naturfagligt samarbejde i Faaborg-Midtfyn Kommune.
SÅDAN FÅR VI ALLE TIL AT FØLE SIG VELKOMNE I UNGDOMMENS RØDE KORS
Forældrenetværk Hvad – hvordan – hvilke emner
Workstations.
Forældremøder på Kalbyris
2014. Skolen inddeles  Indskoling – 0.-3.kl med følgende lærer: Annette, Tina, Henriette, Julie, Lisbeth, Eigil, Hans-Jørgen, Andres, Louise, Janne og.
Mere end blot forberedelsen til en fest En intro til en temadag & en undersøgelse.
18. April 2012 Fællesskaber for Alle - Dagtilbuddets Fællesskaber Velkommen.
Velkommen til Projekt Frivillig Infomøde og workshop d. 23. maj 2013 Maj 2013 | Projekt Frivillig | Foreninger i Aarhus Kommune.
Så er familien Sølvsten Nissen igen blevet installeret i Tanzania. Men denne gang er det i Dar es Salaam i et nyt hus, og derfor vil vi gerne invitere.
Relationer – børn imellem
Præsentation til opstartsmøde for projektledere 12. oktober 2010.
- Dagtilbuddets Fællesskaber
Fredag den 07. juni 2013 inviterer DUS-Filstedvej til: 1.
Kvikkursus i start af Biblioteksklubber Signe Amalie Svenningsen
Mølholm Skole Baggrund & optakt til skolebestyrelsens arbejde med skolen i bevægelse.  Processen vedr. fremtidens skole blev præsenteret, og igangsat.
Hvem er I ledere for? Grønsmutter Spirer Begge dele.
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Industrien som karrierevej -Et tre-årigt tværfagligt projekt i Herning Kommune -Industrifremmende loge 12. december 2014.
Informationsmøde 17. juni Forældre Skolereformen på Rønneskolen.
Hylleholt skole ”Vi vil den gode skole”
EN AF DE DAGE I dag vågnede jeg tidligere end sædvanlig.
SOMMERHUS- TUR 2011 Velkommen til…. Årets tur foregår: Fredag den 3. juni kl til søndag den 5. juni kl
Bakke og By Sommerfest i Mosen Kære forældre og børn I inviteres hermed til sommerfest i Mosen onsdag d kl ca. Vi glæder os til at se.
Innovation Fredericia Gymnasium. De to spor:  Innovation i AT frem mod årsprøve i maj  Muligheder for innovation i studieretninger og afdækning.
Learning Museum Linjefaget historie, UCL, Møntergården og Den Fynske Landsby.
Gruppevejledning på tæt hold
EN AF DE DAGE I dag vågnede jeg tidligere end sædvanlig.
Matematik i VØ KONFERENCE 5. MARTS Vi åbner døren for anvendelse af matematik August 2010 Revideret læreplan i vø Eleverne skal kunne udvælge og.
W ORKSHOP 2 Samtalemodel til virksomheder. F ØRSTE KONTAKT : Vække virksomhedens interesse for at få besøg af skolen. Virksomheden har historik for at.
Fællesskab i byer. Koncerter Vi synes der skal være nogle flere koncerter. Det behøves naturligvis ikke at være en dyr koncert. Vi tænker vær halve år.
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
Intrfaceprojektet som partnerskabelse v/Lektor Ane Hejlskov Larsen, Center for museologi, Aarhus universitet Lederkonference 2010.
Kerneopgaven i forandring XX arbejdspladse – den xx.xx.201x.
Korsager Skole 3. februar Præsentation og referat fra Kontakt- og trivselsforældre ekstra møde.
© 2016 Jacob Buhl Jensen, Formål De primære formål er, at: Gøre ansatte ved museerne i stand til at anvende SARA som et.
Introduktion til første lektionsstudie. Uddannelsesplan.
Tilføj hjælpelinjer: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg "Gitter og hjælpelinjer" 3.Vælg "Vis hjælpelinjer på skærm"
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Innovative elever Løser virksomhedsproblemer J.F. Willumsen Museum 8. klasse.
To AT-forløb Verdensbilleder En iscenesættelse af atombomben.
STUDIERETNINGSPROJEKTET 2016 Marselisborg Gymnasium.
Og alle disse herligheder, koster kun100 kr. pr. person
Åbent hus Skolens navn Dato.
Pause – i 20 minutter I Aarhus: NatCafé efter foredraget
I Aarhus, efter foredraget: NatCafé
Forløbet: Unge – identitet, socialisering og sociale medier
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Gymnasiernes samarbejde med eksterne læringsmiljøer
EN AF DE DAGE.
EN AF DE DAGE.
Velkommen.
Kom og vær stjerner for en aften Stjernehilsener kontaktforældrene
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2019
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Information om Aula til forældre
Gruppeudviklingssamtale Trin 1-2-3
Præsentationens transcript:

Opstartsmøde på museet, mindst 2 fra hvert partnerskab.

Sørg for at præsentere jer godt med fag og projekterfaringer og forventninger. Hvad betyder alle forkortelserne på jeres gymnasium eller museum: AT, KUAS, REGIN, PU, rådighedspulje, osv.

Vælg en tovholder, som på skift sikrer kalender mm.

Museet byder på en walk and talk rundt i udstillinger, samlinger, magasiner mm, så alle fag på museet er præsenteret

Museets netværk, kan det klare 30 elever på én gang? Hvordan organiseres netsøgning så?

Sørg for at invitere museumskollegaen til at følge et par timer på gymnasiet. Måske er det mange år siden, museumskollegaen har været på et gymnasium sidst.

Det er godt at evaluere bare 5 min. efter hvert møde. Og en halv time når det konkrete projekt er slut. En afslutning med forældre kan anbefales, men arrangementet skal planlægges.

Husk at kommunikere på kollektivmail, så alle er orienteret, også hvis der er frivillige med i projektet.

Eleverne kommer mange steder fra. Et morgenbesøg kl betyder, at nogle elever kommer 7.30 med bussen, og det er koldt at stå udenfor, hvis museets døre først åbnes kl. 8

En kop kaffe og kage er god at forventningsafstemme over, før og efter. Er vi enige om undervis- ningsforløbet og rollefor- delingen mellem museums- menneske og underviser? Og efter forløbet – gik det som det skulle? Fik under- viserne deres ønsker opfyldt og blev museets samling sat i værk?