16 Marketingmix Oversigt

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Advertisements

10 Konkurrencesituation
Nye bøger på PLC Fantasy.
4 Strategisk planlægning
10 Konkurrencesituationen
Projektarbejde – fra en positiv indgangsvinkel
Modul 1 - Processer.
Afsætning 2012.
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
v/Kate Bøgh Socialdirektør, Middelfart Kommune
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
2 Eksterne forhold Oversigt
Kommunikation alvor og sjov
Opgave: Handel, detail, kontor Ungdomscamp i forbindelse med maraton
Planstrategi, lokal Agenda 21 og Kommuneplan. Forventet tidsplan •Planstrategi ikke som forslag •Kun temarevidering af kommuneplanen Obligatorisk min.
8 Segmentering og målgruppevalg
KOMMUNALREFORMEN – VEU SOM BROBYGGER Ca medarbejdere på plejehjem og hjemmepleje i Vestsjællands Amt skal gennemgå et VEU - demenskursus. Projekt.
Valg af parametre.
Regulering efter vandrammedirektivet
Refleksionsmodel – hvad går det ud på?
[Produktnavn] Marketingplan
Formidlingsdelen Formidling og metode.
Kvalitet (Excellence) Effekt, merværdi (Impact )
11 Marketingmix Oversigt De 4 P’er – virksomhedens marketingmix
Definition på strategi
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
Kap. 14 – Samlet vurdering af en virksomhed
Esports af Joakim Dan og Artur
”In-Style” Marketingplan Tina Toft. Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
29. Plan- og budgetlægning
Reklame & Markedsføring
INDHOLD Præsentation/drøftelse af hjemmearbejde. Økonomi Budget Sponsor og PR Afslutning ØKONOMI OG SPONSORER.
18. Strategisk analyse af interne forhold
34. Plan- og budgetlægning
Koncern HR, Organisation og Ledelse Fra ledelsesevaluering til lederudvikling WORKSHOP 5 God ledelse i Region Midtjylland.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
8 Segmentering og målgruppevalg
AFSÆTNING A – Schønberg
Hvad er markedskommunikation?
Kaplan og Norton: The balanced scorecard Kap 1: Måling og ledelse i informationstidsalderen.
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
AFSÆTNING C - Markedsføringsplanen - Praktisk segmentering.
Iværksætteri-projektet – Hvad er det?
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
MØDE MED ARBEJDSGRUPPERNE DEN 7. MAJ Forberedelse til bestyrelse 1 OPGAVER: Styrelsesgrundlaget: Udarbejdelse af vedtægt og forslag til forretningsorden.
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Handleplan.
Facebookkampagne 27. marts – 20. april
Kongernes Nordsjælland – videre proces
34. Planlægning og budgetlægning
Planlægning og forberedelse
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
(Firmanavn) marketingplan
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Kongernes Nordsjælland – videre proces
Modtagelse er fortolkning
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Firmamødets titel Oplægsholder.
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

16 Marketingmix Oversigt PLC-kurve, strategiske overvejelser og marketingmix Markedsføringsplan Marketingmix: Er den måde virksomheden mixer det 4 P’er på for at tilpasse sig markedet og realisere sine mål Marketingmix = parametermix = koncept = sammesætning af de 4 P’er. 1 16 Marketingmix

PLC og strategiske overvejelser 2 16 Marketingmix

PLC-kurve og økonomisk situation 3 16 Marketingmix

PLC-kurve og marketingmix

Markedsføringsplan En kort markedsbeskrivelse Målsætning og budget for kampagnen Præcisering af kampagnens målgruppe Fastlæggelse af budskabsindholdet og –udformningen Udarbejdelse af medie- og tidsplan Planlægning af øvrige kampagneaktiviteter Effektmåling og kontrol af kampagnen 5 16 Marketingmix