Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afIda Frandsen Redigeret for ca. et år siden
1
”In-Style” Marketingplan Tina Toft
2
Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller
3
Sommerkollektionen ”Casual Country” –Afslappet –Klassisk med fornyelse –Kvalitet –Engelsk inspireret Første prøver klar om 1 måned
4
Inspiration
5
Målgruppen Den moderne, stil- og kvalitetsbevidstekvinde, 30 - 40 år –Mode men ikke poppet –Karriere men ikke yuppie –Afslappet men ikke flippet –Ønsker kvalitet for pengene
6
Oversigt over markedet Vækst i branchen –Tendens til comeback for specialforretningerne. –Konceptet ”butik i butikken” i fremgang Samlet omsætning fordelt på butikstype
7
Kampagne Modemesse i Bella Centeret Katalog Forhandlersalg Annoncering Lokale shows & events
8
Modemessen 24 - 28 august 40 m2 stand –opbygning over temaet –blomster til publikum –2 faste modeller –2 minishows pr. dag
9
Stand indretning Podie Kollektionsprøver Omklædning m.v.
10
Annoncering Medier –Alt for damerne –Inspiration –Femina Oplæg –Bureauet præsenterer oplæg ved næste salgsmøde
11
Katalog 20 sider Beregnet til handout i detail –+ Stemning og stil –- Priser Fotograferes i England
12
Anden reklame Forhandler support –Tilskud og materiale til annoncering i lokale medier –Deltagelse i udvalgte events & shows –Præmier v. særlige arrangementer Eksportmarketing –Vores katalog bliver optrykt i ekstraoplag uden tekst for senere tiltrykning –Tilskud til annoncering
13
Ny struktur i salgsafdelingen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.