Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

”In-Style” Marketingplan Tina Toft. Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "”In-Style” Marketingplan Tina Toft. Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller."— Præsentationens transcript:

1 ”In-Style” Marketingplan Tina Toft

2 Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller

3 Sommerkollektionen ”Casual Country” –Afslappet –Klassisk med fornyelse –Kvalitet –Engelsk inspireret Første prøver klar om 1 måned

4 Inspiration

5 Målgruppen Den moderne, stil- og kvalitetsbevidstekvinde, 30 - 40 år –Mode men ikke poppet –Karriere men ikke yuppie –Afslappet men ikke flippet –Ønsker kvalitet for pengene

6 Oversigt over markedet Vækst i branchen –Tendens til comeback for specialforretningerne. –Konceptet ”butik i butikken” i fremgang Samlet omsætning fordelt på butikstype

7 Kampagne Modemesse i Bella Centeret Katalog Forhandlersalg Annoncering Lokale shows & events

8 Modemessen 24 - 28 august 40 m2 stand –opbygning over temaet –blomster til publikum –2 faste modeller –2 minishows pr. dag

9 Stand indretning Podie Kollektionsprøver Omklædning m.v.

10 Annoncering Medier –Alt for damerne –Inspiration –Femina Oplæg –Bureauet præsenterer oplæg ved næste salgsmøde

11 Katalog 20 sider Beregnet til handout i detail –+ Stemning og stil –- Priser Fotograferes i England

12 Anden reklame Forhandler support –Tilskud og materiale til annoncering i lokale medier –Deltagelse i udvalgte events & shows –Præmier v. særlige arrangementer Eksportmarketing –Vores katalog bliver optrykt i ekstraoplag uden tekst for senere tiltrykning –Tilskud til annoncering

13 Ny struktur i salgsafdelingen


Download ppt "”In-Style” Marketingplan Tina Toft. Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google