E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke
Et nyt medie Teknologien, fornemmelsen af det håndgribelige Det sammenkobler behov i samfundet Mulighederne indenfor formidling af inspiration, viden m.m.
Hvilke kommunikative virkemidler motiverer folk til at bruge E-magasiner? Nærmere betegnet vil vi kigge på interaktion, samt det æstetiske og det visuelle. Vores problemformulering
Teori og Metoder Meyrowitz - Tre paradigmer i medieforskningen Bente Halkier - fokusgrupper Thorlacius som analysemodel Analyse af E-magasiner Fokusgruppeinterview – 3 E-magasiner
Valg af E-magasiner
M! Fra blad til e-magasin Underholdning Meget bevægelse
Pandora Fra reklame til e-magasin Supplement til en reklame Mulighed for interaktion for kunden
Playmusicmagazine.com Fra blog til e-magasin Mulighed for at høre musikken Interaktivt, kan give kommentarer
Tak fordi i lyttede Giv gerne feedback!