E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Fokusgruppe Hvad er en fokusgruppe?
Advertisements

Portfolioeksamen Studieområde 2
Oplæg d PD i Fortællinger og genrer
Oplæg v Stine Liv Johansen, ph.d., Aarhus Universitet Opstartsdag i Skanderborg Lørdag den 22. januar 2011.
Brug af weblogs på Synkron (eller: Hvad gik der galt?) ITB morgenkonference 13. juni 2006 Andreas Johannsen Communications Manager + co-founder, Synkron.
Linda Sommer 46 år Lokalformand HB i Red Barnet Efterforsker
Analyse af kvalitative data
Indhold Problemstilling Virkemidler Hvem stoler vi på?
Borgernes barrierer for brug af IT
- MED BUD PÅ NYE ARBEJDSFORMER INDENFOR ÆSTETIK, MEDIE- OG KOMMUNIKATIONSPÆDAGOGIK I DET SENMODERNE - ANNE AGGER, VIBEKE NØRGAARD RØNSBO OG RASMUS FINK.
Medarbejderne i SuperGros
Henriette Lungholt Uge Kreative metoder.
Kreative metoder Henriette Lungholt
Med blik for at bruge markedets, virksomhedernes og samfundets bevægelse - Region Midtjyllands initiativ.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
En gennemgang af internettet
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION Åbent hus, 31/
Udgangspunkt Vibeholmskolen, Digitalisering og medialisering • Digitalisering vedrører teknologi og tekniske løsninger • Medialisering rummer.
Art Carrier App til Linked In • Man er ikke kun sit cv men også sine innovative tanker og ideer. • Linked In kan se bagud, det er dokumentation af, hvad.
UNIQUE PHOTO Anne-Sofie Thers.
Subjektivitet, Teknologi Samfund A RBEJDSTEKNIKKER 4. Ø VELSESGANG.
MEDIER OG KOMMUNIKATION
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Bloggerkultur Hvorfor blogger vi?.
Do Artifacts have Politics?. Hvor arrangementet eller designet af et artefakt, har en politisk påvirkning på samfundet. Hvor Artefaktet bogstaveligt talt.
INTRODUKTION TIL MEDIER OG KOMMUNIKATION
Hvad er målgruppeanalyse
Ondskab
Øjenstyringscomputer – og hva’ så? Familieweekenden d september 2014 Center for Rett Syndrom.
Ipads i en skole i bevægelse Bente Meyer, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, København,
Snak med din sidemand om dette et par min.
Affordance 1. Miljø eller objekt Refererer Den faktiske egenskab Brugervenlighed 2.
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)
Madkamp - DM i madkundskab
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.) Præsentation.
Lavet af Christine og Signe 8.C ESSAY. Beskrivelse Man inddrager sine egne meninger og tanker. Ved vi tænker over tingene, danner vi billeder oppe i vores.
Magien bag en grøn Tuborg
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Den digitale kløft Professor Birgit Jæger Institut for Samfund og Globalisering Roskilde Universitet.
Billeder.
Det udvidet læringsrum En tentitativ beskrivelse af situeret læring i IDEATION som praxisfællesskab Martin Hesseldahl PBA Design & Business IDEATION 13.
6. kursusgang Kreative metoder På programmet Opgave til næste gang Kreative metoder Hvorfor bruge kreative metoder? Projektive teknikker Collage.
Hvis relationer er svaret… Hvorfor så relationer? Hvordan fokuseres på relationer? BCK 2015 Paneldebat 5. februar 2015.
7. kursusgang Kreative metoder
”Storytelling” er ikke nyt
- MED BUD PÅ NYE ARBEJDSFORMER INDENFOR ÆSTETIK, MEDIE- OG KOMMUNIKATIONSPÆDAGOGIK I DET SENMODERNE - ANNE AGGER, VIBEKE NØRGAARD RØNSBO OG RASMUS FINK.
Mediebilledet - Massemediernes rolle i det sen-moderne samfund
Produktion af musikvideoer 8. årgang, dansk, CA, AD, KU, KK Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Pædagogens univers.
Kursus i Målgruppeanalyse
Pædagogens univers Fra vugge til krukke… En generalist uddannelse – Børn og unge – Mennesker med sociale problemer – Mennesker med nedsat funktionsevne.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Konkurrenceforhold.
Sproglig teori og metode (II) Fællesfag: BA i 2 fremmedsprog BA i 1 fremmedsprog, IT og kommunikation.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
RO PÅ I UNGE & RUSMIDLER ODENSE KOMMUNE. Unge under 25 år med misbrug af hash og/eller centralstimulerende stoffer MÅLGRUPPE I UNGE & RUSMIDLER.
350 emneforløb med objekter Matematik4.-6. klasse Matematik7.-9. klasse Biologi7.-9. klasse.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Kursus i Wordpress Lær at lave indlæg og kalenderbegivenheder v/ Hjerteforeningens webredaktør Mads Louis Orry.
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Kom og stem og gør en forskel din stemme kan være afgørende
Design Hvad er design?.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Program Velkomst Introduktion til talentprogrammet Unge Forskere
Velkommen til webinar: Brug de digitale ressourcer i børnebiblioteket.
Tilstedeværelsesundervisning
Præsentationens transcript:

E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke

Et nyt medie Teknologien, fornemmelsen af det håndgribelige Det sammenkobler behov i samfundet Mulighederne indenfor formidling af inspiration, viden m.m.

Hvilke kommunikative virkemidler motiverer folk til at bruge E-magasiner? Nærmere betegnet vil vi kigge på interaktion, samt det æstetiske og det visuelle. Vores problemformulering

Teori og Metoder Meyrowitz - Tre paradigmer i medieforskningen Bente Halkier - fokusgrupper Thorlacius som analysemodel Analyse af E-magasiner Fokusgruppeinterview – 3 E-magasiner

Valg af E-magasiner

M! Fra blad til e-magasin Underholdning Meget bevægelse

Pandora Fra reklame til e-magasin Supplement til en reklame Mulighed for interaktion for kunden

Playmusicmagazine.com Fra blog til e-magasin Mulighed for at høre musikken Interaktivt, kan give kommentarer

Tak fordi i lyttede Giv gerne feedback!