Velkommen Tak fordi I har valgt at deltage i denne session.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
God uddannelsesvejledning - Udvikling
Advertisements

Cand. techn. soc. Pia Bille Konsulent i Lepla
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
Dimensioner i refleksionsskabelon og introduktion til scoringer
TPG handleplans-skema
Præsentation af materialer på personalemøde
Fælles kompetenceudviklingsdag 25. september 2012, CABI
3-timersmødet 2013 TEMA: Samarbejde i teams og om patientforløb • Tankegangen bag den forløbsorienterede organisationen (FLO) er, at patienten og patientforløbet.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Velkommen.
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Dialogmøde 10. november 2008 velkommen til Miljøstyrelsen.
1 … med guiderne Thomas Kjær og Hanne Westerkam.
Inddrag nu kredsformandsmøde den 8 marts 2011
Innovative Værksteder til udvikling af Akademiuddannelserne IVA
Formularer (Access, del 3)
Talentinternat modul 3..
3-timers møder Aarhus Universitetshospital 2014
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Velkommen.
Introduktion til indholdsfortegnelser j Tryk derefter på F5, eller klik på Slideshow > Fra begyndelsen for at starte kurset. Klik på Aktivér redigering.
Selvevaluering ’It i folkeskolen’
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Teori, begreber, faglige metoder og undersøgelsesmetode
Relationer – børn og voksne
Velkommen til Fællesskaber for Alle for Folkeoplysningsklubberne!
Væksthuset Henrik Hansen Leif Tøfting Kongsgaard
Præsentation af materialer på personalemøde
Referencegruppe 10. juni 2014.
DUBU oplæg til Interessentanalyse Kommunikationsplan
Velkommen.
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13. november 2014 Hotel Nyborg Strand.
Velkommen til workshop om EASY-P
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13
OPI EFFEKTMÅLINGSVÆRKTØJ
 Velkommen  FKU/OMB kompetencer og arbejdsopgaver  Konstituering af områdebestyrelsen  Nyt fra området – hvad er vi optaget af nu og den kommende.
Koncern HR, Organisation og Ledelse Fra ledelsesevaluering til lederudvikling WORKSHOP 5 God ledelse i Region Midtjylland.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Overfladevand og natur Planlægning af opgaven? Morten Bondgaard, Miljø Jord-erfa midt 23. oktober 2013.
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
Velkommen til den automatiske løn vurdering Besvar venligst nedenstående spørgsmål Deres lønregulering vil afhænge af deres svar!!! Klik her.
Workshop om evaluering 19. januar FORMÅL OG PROGRAM Blive klædt lidt bedre på til at planlægge og gennemføre evalueringer Udgangspunkt i akkrediteringskravene,
SAPA KOMMUNENENETVÆRKSMØDE Juni 2015 Workshop rettigheder v/Birgitte Wendelboe – Klaus Rasmussen.
Formularer (Access, del 3). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller Vi.
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
Hvordan kan forældre støttes og inddrages i støtten omkring de unge? Af: Pædagog Lone Walsøe og forældre Merete Jensen.
3-timersmøderne 2016 Initiativ * Konkrete uddannelsesinitiativer + dialog * Konkrete uddannelsesinitiativ er + dialog Årlig rapport 3-timersmødet Vision.
L IDT OM T ÅRNBY K OMMUNE borgere Socialdemokratisk Kommune Gammeldags Kommune på godt og ondt Styr på økonomien Få regler og retningslinjer.
Engrosmodellen - Kort status
Modul 2.1 – Go’dag til Cura og Fælles Sprog III
3-timersmødet 2017.
Velkommen til undervisning af arbejdsmiljøgrupper
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Hvornår er en uddannelsesplan god? Bliver den brugt?
3-timersmødet 2017.
Velkommen til: Seminar for medarbejdere der gennemfører Realkompetencevurderinger (RKV) Torsdag den 6. november 2014.
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Personalemøde – opfølgning på MTU
3-timersmødet 2018.
Benchmark af løn- og bogholderiområdet
Målopfølgning - Social- og Sundhedsudvalget
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR, Udvikling DEFACTUM.
Møde i GD1-GD2 Testforum Tirsdag den 11. november 2015.
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
NÅR DIT BARN SKAL HAVE ET TILBUD OM SKOLEFLEX, TILBAGESLUSNINGSFLEX
Digital aflevering.
Præsentationens transcript:

Velkommen Tak fordi I har valgt at deltage i denne session. Ud fra deltagerlisten kan jeg se, at der er deltagere, som endnu ikke arbejder med handleplanen i dag og deltagere, som allerede har taget handleplanen i anvendelse. Derfor har vi valgt at bruge lidt tid på at vise hvordan handleplanen fungerer i DUBU i dag.

Program Handleplanen, som den ser ud i dag v. Trine Klinkby, Familierådgiver i Egedal Kommune Arbejdsgruppens 1. bud på den fremtidige handleplan v. Morten Sejerøe, IBM Input fra jer om behov og ønsker til den fremtidige handleplan Gunhild Kirkmand, Egedal (repræsentant for referencegruppen) Trine Klinkby, Egedal Boel Johannesdottir, Brønderslev Maria Schifter, Herlev Lone Petersen Familierådgiver, Greve Lene Gamborg Andersen, Haderslev Tanja Mikkelsen, Syddjurs Ania Holm, Roskilde Hanne Wibroe socialrådgiver, Roskilde Morten Sejerøe, IBM Ditte Ehrenreich, Socialstyrelsen Christina Knudsen, KOMBIT Janni Bormann, KOMBIT Trine er også med i arbejdsgruppen som kigger på ændringsønsker til handleplanen

Den nuværende Handleplan

Den kommende nye Handleplan Der er nedsat en arbejdsgruppe, som mødtes 1. gang den 4. oktober. På mødet blev drøftet ændringer til den nuværende handleplan Der var både små og store ændringsønsker Her vil jeg gennemgå nogle af ændringsønskerne

Den kommende nye Handleplan Overskriften ”Formål og forventet indsats og varighed” deles op i to ”Formål og forventet indsats” ”Indsatsens forventede varighed” dette gøres ligeledes i blanketten

Den kommende nye Handleplan Registrering af 0-4 scoring i handleplanen for hvert mål: Baseline-tal: Barnet vurderes til at være X ved oprettelse af 1. handleplan Mål-tal: Mål for hvor man gerne vil hen, der oprettes ved 1. handleplan og evt. justeres ed opfølgning Indikator-tal: Barnet / den unge vurderes til at være X ved opfølgning

Den kommende nye Handleplan Der ønskes to versioner af handleplanen, En med alle felter En kun med felter, hvor der er udfyldt data Alle felter fra handleplansblanketten skal kunne registreres i DUBU

Den kommende nye Handleplan Felterne i handleplanen ønskes større, særligt felterne ”Faglig vurdering” ”Udækkede behov” ”Beskrivelse af målopfyldelse” Adviser skal kun laves på indsatsdelen og ikke på handleplan

Den kommende nye Handleplan Blanketten og DUBUs begreber ensrettes, følgende rettes i DUBU Overskriften ”Aftaler om ansvarlig” ændres til ”Ansvar, konkrete aftaler mv.” Titlen på dokumentet ændres til at hedde ”Handleplan og opfølgning” når den genereres Kolonnen ”Øvrige behov eller særlige forhold” slettes fra DUBU efter der er foretaget en sikring af at felterne ikke har været brugt i dag

Den kommende nye Handleplan Handleplan og opfølgning på handleplan – hvordan kan forskellen tydeliggøres

Workshop Input fra jer om behov og ønsker til den fremtidige handleplan Sæt jer sammen i grupper på 5-6 personer Drøft hvilke behov og ønsker I har den fremtidige handleplan Skriv jeres behov og ønsker på de udleverede blokke Vigtigt ift. dokumentation og fremtidigt arbejde Tilbagemelding i plenum samt opsamling på spørgsmål

Spørgsmål og drøftelse

Tak for nu!