Nye udviklingsarbejder Ulfborg skole
Fokus på personaleledelse og udviklingsledelse – støttende og anerkendende adfærd At alle personalegrupper føler anerkendelse og støtte både i forhold til udviklingsmuligheder, opgaveløsning og pædagogik. At personalet oplever en ”synlig ledelse”.
Udarbejdelse af kostpolitik på Ulfborg Skole At sikre, at der er sammenhæng mellem det vi siger og det vi gør i forhold til sund kost – både i undervisningsdelen og i SFHen
Etablering af vidensbank i.f.t. evaluering At alle har en værktøjskasse med evalueringsredskaber, som er anvendelige i forskellig situationer - den daglige undervisning - større udviklingsprojekter -
Faglighed og inklusion At sætte spot på dilemmaet mellem på den ene side folkeskolens øgede faglighed og på den anden side de børn, der ikke magter den faglighed, vi præsentere dem for.At højne trivslen samt fagligheden hos vore udsatte børn og unge.
Trin- og slutmål – progression i faget matematik At sikre størst mulig sammenhæng og faglighed i faget i løbet af elevens skoleforløb. Kravsætning i.f.t. minimumskrav af viden og færdigheder ved overgangen fra en afdeling til en anden
Trin- og slutmål – progression i faget engelsk At sikre størst mulig sammenhæng og faglighed i faget i løbet af elevens skoleforløb. Kravsætning i.f.t. minimumskrav af viden og færdigheder ved overgangen fra en afdeling til en anden
Holstebro kommunes indsatspunkter i.f.t. sprog og læsning Udfærdiges efter at planen er godkendt i byrådet
Holstebro kommunes Skolepolitik Udformes efter at planen er godkendt i byrådet