”I N THE MIDDLE OF EVERY DIFFICULTY LIES OPPORTUNITY ” ₌ … ELLER FRIT OVERSAT : V I ER PÅ RØVEN, MEN …
H VORFOR SNAKKER JEG OM LEGO ® - KLODSER ? 2005 U DVIKLING OG INNOVATION K UNDEN ER MEDPRODUCENT LEAN- KULTUR T ILLIDSFUNDERET LEDELSESRUM I ND TIL KERNEOPGAVEN ( KLAR RETNING )
H VOR VIL JEG HEN MED DET ? V ORES SITUATION LIGNER PÅ MANGE MÅDER LEGO’ S I MIDTEN AF 00- ERNE VI VI HAR SORTERET KLODSERNE OG ER ALLEREDE BEGYNDT AT BYGGE MODELLEN S ELVOM DET UMIDDELBART KUNNE SE SÅDAN UD, ER DET IKKE ET LINEÆRT FORLØB : K RISEERKENDELSE O RG. EFTERSYN GBS- MODELLEN Æ NDRET ORG. N YT BYRÅD M ASTERPLAN Ø KONOMISK POLITIK S TRATEGIARBEJDET … SÅ DET KAN GODT VÆRE, AT DET IND I MELLEM RODER, MEN DER ER MENING MED GALSKABEN !
B UDGET S TRATEGISK FOKUS L EDELSESINFORMATION D AGSORDENPRODUKTION L ØBENDE OPTIMERING I NCITAMENTSSTRUKTURER L EDELSESRUMMET H VAD GRIBER VI EFTER I VÆRKTØJSKASSEN ?
F OR AT OPSUMMERE : V I HAR ALLE DE NØDVENDIGE KLODSER, OG VED HVORDAN VI VIL SAMLE DEM ! … MEN SAMLINGSVEJLEDNINGEN ER VIRKELIG KOMPLICERET … OG KRÆVER AT VI ALLE ARBEJDER MÅLRETTET SAMMEN OM OPGAVEN
3 SAGSTYPER D RØFTELSESSAGER B ESLUTNINGSSAGER O RIENTERINGSSAGER
D AGSORDENSKABELON I NDSTILLING B ESKRIVELSE AF SAGEN L OVGRUNDLAG Ø KONOMI H ØRING