Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Måske er I gode venner i et år,
Velkommen til et tjek af dine alkoholvaner!
Caseoplæg om Facebook.
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvad er succes ? Enkelt forklaret.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Udvikling af spil strategi. Andrew Pakes PGA Professional.
Web 2.0 Teoretisk viden.
VEJEN TIL VÆKST.
Internet til alvor og sjov
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
Hjemmeside Tirsdag den 5. oktober 2010.
Sprog/billeder på Internettet
Fremtidens markedsføringsplatform
ADOBE DREAMWEAVER JOEK © TEC 2011 Dreamweaver har været branchens primære design værktøj igennem mange år. Oprindeligt blev programmet udviklet af Macromedia,
Backoffice præsentation
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Netværk Familie Arbejds- relationer Dig Venner Fritid Perifere
Året var 1987, i en lille by med navn Sussex, blev et lille hus totalt til intetgjort. Alt blev kastet ud, inkluderet en lille brun bamse... Den blev.
VERDENS BEDSTE NYHEDER HVAD SIGER DE LAVT HÆNGENDE FRUGTER? Interview med en forældre fra min datters Vesterbro-vuggestue.
ART GALLERIES Gruppe 4.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
Temamøde Succesfuld webshop og markedsføring Silkeborg Iværksættercenter 9. september 2010.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Velkommen.
Pinpoint.
SEO PÅ AU.
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
Backoffice præsentation
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
Opeepl – Rotary partnership En unik mulighed for inddrage din klub i END POLIO NOW indsamlingen.
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
ONLINEINDIVIDET IQ  NQ + EQ UNIK VIDENSKLYNGE.
”Sociale medier i jobsøgningen”
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Online Kalender Afsluttende projekt 2011 Af Jacob Weng Gruppe medlemmer: Kasper Jørgensen og Lasse Mejsner Informationsteknologi
Strategisk Usability John Paulin Hansen. Næste gang er sidste gang Hver gruppe fremlægger deres oplæg i 15 minutter Start 17:00 - Slut 20:00 Gruppe 1,2,3,pause,18:00.
Salg til det offentlige - Næsten det hele er sandt!
Enes Kücükavci !.  Planlægning  Krav og testspecifikation  Design  Implementering  Test/Afprøvning  AMANDA.
Usability ITU, forår Usability metoder. Usability ITU, forår 2008 Overvej undervejs ”- Hvilke metoder kunne være relevante at bruge ift. til de.
Cross Channel - Tidens største trend.
Børn og sociale medier Hvordan bruger eleverne fra Skelgårdsskolen de sociale medier ?
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
Din kreative online praksis! – del 2
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Vi er med i det eksklusive samarbejde og netværk ”Golfklinik”
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Markedsføring i søgemaskiner
Ønskebørn SEO-optimering.
Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
Tilstedeværelsesundervisning
En trin-for-trin guide
En trin-for-trin guide
Præsentationens transcript:

Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21

Iværksætteriet i billeder

Virksomhederne

Program for i dag Find din målgruppe Vælg platform Effektiv online markedsføring Få mere ud af din trafik

Find din målgruppe 1.Lav en persona år gammel Går i Red/Green Bor i midtjylland Lettere øvet golfspiller Læser Berlingske Stemmer konservativt Spiller golf 2 gange om ugen

Valg af platform Virksomhedens grundlag – ligesom en fysisk butik Muligheder for at skalere Begrænsninger – pas på Succes/fiasko Den perfekte platform?

Open source eller leje Open source 100% frihed Ingen support Nemt at finde hjælp Dyrere i opstart – bedre på lang sigt Leje af system Hurtigt at komme i gang Masse support Begrænsninger Hvad vil du have, den skal kunne?

Valg af leverandør Fleksibilitet i skift af leverandør Låst til udviklerhus Mit bedste råd: Tjek referencer!

Anbefalinger Open source Magento og Prestashop Leje af system Shoporama Udvikler hus Webpilots.dk

Effektiv online markedsføring Fokuser på bundlinjen, glem branding Google, Google og Google Presse marketing Word of mouth – start dialogen! Facebook og bannermarkedsføring

De lavthængende SEO-frugter 1.Brug aldrig tekst fra producenten – kun unikke beskrivelser 2.Redirect gamle produkter 3.Lav så mange indgangsvinkler som muligt 4.Lav din URL’er brugervenlige 5.Tekst, tekst og tekst 6.En side – et søgeord 7.Sæt ’brødkrummer’ på webshoppen

Linkbuilding Den største faktor indenfor søgemaskineoptimering Forskellen på et godt og dårligt link Start med følgende steder Venner, familie og tætteste netværk Fora om området (ingen reklame, kun hjælp!) Presseomtale Produktanmeldelser Studierabatter

5 minutters pause

marketing Den ENESTE kanal med fuld kontrol Billig og effektiv Vær personlig Anbefaling af programmer: Mailchimp og Ubivox

Opbygning af -database Autocheck i købsprocessen (kilde: nyhedsbrev.aspx). nyhedsbrev.aspx Tjen penge på udsolgte varer Tilbyd en guide

Automails God service Mit automail forløb: Ordre bekræftelse 3 dage efter afsendelse: Er alt i orden? 7 dage efter: Trustpilot / spørgeskema 21 dage efter: Mangler du flere X bolde?

Brugervenlighed Tænk i fysiske butikker NEMT er bedre end FLOT Bundlinjen bestemmer Brugertest af siden A / B test Udlændinge-testen De lavt hængende frugter Hvad vil du have folk til? Lad en ikke-dansker kunne navigere Gør det nemt for folk at give dig, deres penge

Brugervenlighed