Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

En trin-for-trin guide

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "En trin-for-trin guide"— Præsentationens transcript:

1 En trin-for-trin guide
1 SEO Pyramiden En trin-for-trin guide

2 En trin-for-trin Guide
SEO Pyramiden En trin-for-trin Guide

3 En trin-for-trin Guide
SEO Pyramiden En trin-for-trin Guide Offsite optimering Linkbuilding: Social – Trust Onsite optimering Landingssiden: Struktur – Tekst – Title – URL – Interne Links Søgeordsanalyse Find de rigtige søgeord: Antal månedlige søgninger – Lav konkurrence – Høj konvertering SEO-venligt site CMS-system: Hastighed – HTTPS - Indeksering – Unikt indhold – Mobilvenligt design

4 SEO-venligt site Lav loading-tid Fornuftig struktur på sitet
Grundlæggende guide Komprimerede billeder, så hastigheden er acceptabel Lav loading-tid Ingen “blindgyder” og intuitiv navigation. Fornuftig struktur på sitet Intet duplicate content En masse godt/unikt indhold De fleste nyere CMS-systemer er SEO “venlige” og responsive Bygget på en fornuftig platform

5 Tjekliste til Søgeordsanalysen
Brug søgeordsplanlægningen i fx Google Ads og Searchvolume.io. Er der rent faktisk søgninger på vores søgeord? Test de forskellige søgeord af i Googles søgemaskine. Bruger vores konkurrenter samme søgeord? Er anvendelser, produktegenskaber og fordele beskrevet? Er alle produkter beskrevet på sitet? Billig, unik, holdbar, praktisk, blå, grøn, mærke, produkt, egenskaber etc. Er der søgefraser med tillægsord? (Long Tail)

6 En trin-for-trin Guide
SEO Pyramiden En trin-for-trin Guide Offsite optimering Linkbuilding: Social – Trust Onsite optimering Landingssiden: Struktur – Tekst – Title – URL – Interne Links Søgeordsanalyse Find de rigtige søgeord: Antal månedlige søgninger – Lav konkurrence – Høj konvertering SEO-venligt site CMS-system: Hastighed – HTTPS - Indeksering – Unikt indhold – Mobilvenligt design

7 Hvad der kan gøres på Sitet
Onsite optimering Hvad der kan gøres på Sitet WWW Title H-tags URL Brødtekst Struktur Alt-tekst

8 En trin-for-trin Guide
SEO Pyramiden En trin-for-trin Guide Offsite optimering Linkbuilding: Social – Trust Onsite optimering Landingssiden: Struktur – Tekst – Title – URL – Interne Links Søgeordsanalyse Find de rigtige søgeord: Antal månedlige søgninger – Lav konkurrence – Høj konvertering SEO-venligt site CMS-system: Hastighed – HTTPS - Indeksering – Unikt indhold – Mobilvenligt design

9 Kampen om de svære søgeord
Et godt link Kampen om de svære søgeord Relevant Kvalitet Linket skal være fra en hjemmeside inden for samme branche, emne og/eller område. Linket skal være fra en hjemmeside med høj kvalitet. Kort sagt: En side, som mange andre linker til, og som har høj ”trust”. Linkjuice Korrekt Linket skal være fra en side, som ikke selv linker for meget ud til andre sider. Et såkaldt ”eksklusivt” link. Linket skal være et ”follow” link, hvilket gør, at Googles robotter kan bruge det. Linket skal primært have søgeordet i ankerteksten. Ankerteksten skal derudover være varieret.


Download ppt "En trin-for-trin guide"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google