Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen."— Præsentationens transcript:

1 Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen

2 8. juli 2009 34 $ F-store 11:50

3 50.000 fuldt trop Coca-Cola Starbucks Disney P&G Procter & Gamble 1000 = 1 time

4 streame film på Facebook Netflix (aktieværdi) -650.000.000 $

5 Udvider salgskanaler Billig markedsføring Kunderne færdes allerede trygt Mange kunder - Store

6 Information om adfærd Skræddersy produktudvikling Og markedsføring (mål gruppe) - Store

7 Før i tiden: Blade og rådgivning i butikker ”fan” & ”syntes godt om” giver gratis reklame På venners væg Tilfældig telefonsælger VS 23% venner syntes godt om (trøje) - Store

8 bruger poster et opslag om event ekstraindtægt 5,3 $ - Store

9 Julekalender sidste år, på Facebook (2010) 70.000 fans, 3 dage Logo eksponeret over 100 millioner gange 2 fly udsolgt på 4 dage et af Danmarks største Facebook site - Store

10 2/3 af 1279 Danske virksomheder Sociale medier: Facebook, LinkedIn, youtube, Twitter Branding og PR (kommunikations afd) 51 % savner økonomisk resultat,


Download ppt "Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google