Sine Vestergaard Johnsby

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
10 Konkurrencesituation
Advertisements

Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Marketingplanlægning
Produktion og Logistik
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Konkurrenceforhold Kapitel 11
FØDEVAREANPRISNINGER
Markedsvurdering.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation.
Udvikling og styring af en virksomhed
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
”Hvordan kan Sønderjylland klare konkurrencen
Hotellets koncept.
4 trin til at skabe visuel identitet
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
Design af hjemmeside til udsatte børn
1 1 Game-Research.com Advertainment, edutainment, og spils kritiske potentiale Ph.d stipendiat Simon Egenfeldt-Nielsen IT-Universitet København Game-research.com.
Valg af parametre.
Lokal mad på sygehuset – mellem idealer, oplevelse og smag.
[Produktnavn] Marketingplan
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
3.Virksomhedens afsætningsforhold
UDDANNELSER I UDVIKLING – side 1 Skolebiblioteket som læringscenter Rikke Schultz
Bæredygtig business: grøn branding. Vi starter lige med at kridte banen op, som består af et marked, branding og farven grøn.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Ledelse af frivillige Økumenisk efterårsmøde – 5. november 2011.
Reklame & Markedsføring
Af. Skafte.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link.
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Den Humanitære Online Genre Og Mads Elkær, projekt-eksamen 17. juni 2005.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
8 Segmentering og målgruppevalg
AFSÆTNING A – Schønberg
Supply Chain Nyborg Rudkøbing Supply Chain direktør Henrik Høyrup
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
GRUPPE 6.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Brand Communities: Nye Segmenttyper? Per Østergaard Institut for Marketing Syddansk Universitet.
Technology as material in design Johan Redström 2005, Design Philosophy Collection Two.
Design - brugervenlighed
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
KAMPAGNEN – I FORM PÅ FARTEN I FORM PÅ VEJEN – DET SUNDE BUSSTOPPESTED Forbedring af livskvaliteten ved at skabe bedre adgang.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
konkurrencesituation
Branding afsætning.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10 Konkurrencesituation
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Præsentation af forretningsplan
Præsentation af forretningsplan
Præsentationens transcript:

Sine Vestergaard Johnsby Præsentation af ny kampagne for Sine Vestergaard Johnsby

Agenda: Kort skitsering af baggrund og research Ændringer i Daloons udtryk Udviklingsmuligheder for kampagnesiden Udvikling af ny emballage Afrunding

Kort skitsering af baggrund og research Mål: Promovere og re-brande Daloon i Danmark. Målgruppe: 20-30-årige. Mexicanske produkter: Tacos, Fajitas, Burritos, Flautas. Centrale udsagn fra researchen: Stor konkurrence. Et marked i vækst Daloon er kendt for dragen, forårs-ruller, usund mad. Mange produkter har ikke god tilgængelighed. Daloons mission: at opfylde forbrugernes behov for spændende produkter af høj kvalitet.

Ændringer i Daloons udtryk Forbrugernes opfattelse af Daloon: Daloons nuværende image Nye tilstræbte udtryk Slogan: Ligger godt i maven Kendt for forårsruller Kendt for flere produktlinier Traditionelle/Kina Moderne/Internationale Usundt Sundt Nøgleord: Sundt Hurtigt Velsmagende Moderne

Udviklingsmuligheder for kampagnesiden Blog Nye spil Debatforum/udvidet spørgetjeneste Mulighed for at lade brugerne sende materiale ind selv Viral reklame Højere grad af tilstedeværelse på sitet og mulighed for identifikation Nøgleord: Byliv, Vektor-urban-retro-udtryk, Mexico Velsmagende, Sundhed, Moderne.

Mulige fortalere for produkterne: Nøgleord: Identifikation Tilstedeværelse Troværdighed Kompetence Martin Thorborg Henrik Byager Statement: ”Efter en travl arbejdsdag med mange beslutninger, er det rart at komme hjem og kunne tilberede noget mad hurtigt, som samtidig smager godt – og ikke giver dårlig samvittighed bagefter. Derfor er Mex’it up en af mine favoritter.”

Udvikling af ny emballage Design Form Funktion Genkendelighed Miljøhensyn Emballagen skal beskytte det den sælger, og sælge det den beskytter.

Emballageforslag Nøgleord: Skabe op- mærksomhed Skabe præference Differentiere produktet

Afrunding Vigtigt at vedligeholde sit image Line extension Opfølgningskampagne Sammenhæng i det visuelle udtryk skal gøre Daloon tydelige på markedet, og danne basis for et stærkt brand.