DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION Åbent hus, 31/10-2006 En note > Mød en kandidat > Filosofien bag DDK > Jobprofiler > Det faglige indhold > Link til grunduddannelse
FILOSOFIEN BAG DDK Digitale medier: Teori, koncept og realisering DDK-studerende lærer at Forstå og analysere brugeres behov Udvikle innovative og realistiske løsninger Begå sig i tværfaglige teams DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/10-2006
JOBPROFILER Hvad arbejder kandidater med? For eksempel: 39% af alle arbejder med Kommunikation, webredaktion mm. DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/10-2006
SPECIALISERINGSMODUL 2/2 SPECIALI-SERINGS-MODUL 1/2 FAGLIGT SPECIALE 4. semester 3. semester OBL. MOD. 4 Kommunikationsstra-tegier indenfor IT SPECIALISERINGSMODUL 2/2 VALGFRIT MODUL 2. semester OBLIGATORISK MODUL 3 Multimedieapplikationer SPECIALI-SERINGS-MODUL 1/2 VALGFRIT MODUL OBLIGATORISK MODUL 1 Design af interaktive produkter OBLIGATORISK MODUL 2 Digitale medier i teori og praksis 1. semester DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/10-2006
FAGLIGT EKSEMPLER PÅ DDK-KURSER Interaktionsdesign og etnografi Multimedieproduktion på internet Digitale medier: Formidling og design Grundlæggende grafisk design Usability Digital kultur: Blog-kommunikation Målgruppeanalyse Digital retorik Konceptudvikling af multimedieproduktioner DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/10-2006
LINK TIL GRUNDUDD. Bygger ovenpå grunduddannelsen Indhold: Litteratur og teori Metode: Gruppearbejdserfaring, videnskabsteori og generel akademisk arbejdsform DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/10-2006
TAK FOR OPMÆRKSOMHEDEN. Spørgsmål? Her, eller: DDK-boden udenfor DDKs website DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/10-2006