Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4
Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve Kap 4 Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve livsnerven i din virksomhed, Jo dygtigere dine sælgere er til det personlige salg, jo mere økonomisk vækst”.
Kundebetjening i detail Kap 4 Kundebetjening i detail Rådgivende salg Klassisk salg Selvbetjening
De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm Kap 4 De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm
Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase Kap 4 Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase Den afsluttende fase
Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper Kap 4 Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper Kropsstøj Uniformspolitik
Kap 4 Kropssprog
Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling Kap 4 Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling Direct marketing - én-til-én kontakt; elektronisk, skriftligt eller personligt
Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation? Kap 4 Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation? Reklamationsbehandling