Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Advertisements

Velkommen 1. Velkommen Jeg hedder Ulf Oscarson. I 1998 blev jeg præsenteret for virksomheden Forever Living Products, hvis hjemmeside du netop nu er på.
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
NIELS BROCK ERHVERVSUDDANNELSERNE Erfaringer med butiksmedhjælperelever på specialefagsdelen • Antal hold / elever • Karakteristika ved elevgruppen • Hvilke.
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Iværksætter-rådgivning for nydanskere Nyvirk Iværksættercenter, Århus
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Velkommen til workshoppen Blindgyde eller karrierevej - kundecentret som en integreret del af koncernen Drivsel – drift og trivsel i call centre konference.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
13. Arbejdsdeling i en virksomhed funktioner
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Sælgers tjekliste Boligen sættes til salg
Et oplæg til diskussion i plenum
Erhvervsakademiet Aarhus
Gruppe 4. En kunde henvender sig i butikken for at købe en vare. Ekspedienten scanner varen og modtager betaling. Systemet fjerner varen fra lageret og.
Salg og service Dag 3.
Kap 6 Købeloven Kapitel 6.
Butiksindretning Kapitel 5.
Erfaringer fra SAMBA-projektet
Afslut Frem >>
Salg og service Dag 1.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
ITU/DKM - Interaktionsdesign opgave 5 - afleveret den 11. april 2000
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Stærke faglige forudsætninger Svage faglige forudsætninger JobafklaredeUafklarede.
Nykredit og EU-projektet 7. marts Hvem er vi? Nykredits single-point-of-contact –med ansvar for betjening af telefoniske og elektroniske kundehenvendelser.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Køb af processer Dialog med kaospiloterne hold september 2004 Lisbet Thyge Frandsen, adm.dir. BDO ScanRevision.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
OH 3.1 SWOT - Hvad får man ud af det? Større overblik over produkt og processer og dermed også en større viden. Efteruddannelse, kompetenceudvikling. Styrket.
Udviklingen i salgs- og servicesektoren
Kap 17 Distribution Kapitel 17.
Kap 2 Forbrugernes behov og købemotiver Kapitel 2.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Markedskommunikation
Etablering af virksomhed
Markbrug Mod nye Mål Målet med kampagnen –Indlæg på Plantekongres 2006 ved Kampagnelederen Planteavlschef Jens Bach Andersen, Vesthimmerlands Landboforening.
”Iagttagelse af Flere Virksomheder I Vækst-programmet” v/ Torben Ladefoged Erhvervsdirektør Mariagerfjord Erhvervsråd.
Geodata i Geomarketing Mads Staunskjær Salgsdirektør.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Anvendt markedsanalyse Kapitel 22
Ændring af projekter Reglerne Ansøgning Hvad kan ændres Hvad kan ikke ændres.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Kapitel 15 Logistik og Lagerteori
Præsentation af Akademiuddannelsen i Løn- og personaleadministration
Handel & Service Hvad arbejder vi med på IBC?. Handel & Service Marketing - markedsføring Kundebetjening Service & turisme Uddannelsesmuligheder.
Natur- og Miljøklagenævnet. Nævnet er den centrale klageinstans på hele natur-, plan- og miljøområdet. Vi har til opgave at tage hensyn til borgernes.
Værdikæden og kommunikation Porters værdikæde består af 2 ting; De primære processer handler om de ting som virksomheden først og fremmest skal udføre.
Købeloven afsætning.
Koncepter og butikskæder
Kapitel 30 Debitor-, kreditor- og lagermodul.
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Personaleomkostninger
Sælg mere, og finansier din virksomhed. Med statsgaranti.
Funktioner og arbejdsdeling
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Butiksindretning afsætning.
Pris som handlingsparameter
Kapitel 12 Forbrugerkøb Kapitel 12 handler om:
Kapitel 27 Nulpunktsberegninger.
Kapitel 8 Vareregnskabet Vareforbrug.
Kapitel 8 Vareregnskabet Varesalg.
SMILEY.
Velkommen til 2. og 3. Introdag Copenhagen Loud Festival
Handels- og procentregning
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Præsentationens transcript:

Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4

Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve Kap 4 Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve livsnerven i din virksomhed, Jo dygtigere dine sælgere er til det personlige salg, jo mere økonomisk vækst”.

Kundebetjening i detail Kap 4 Kundebetjening i detail Rådgivende salg Klassisk salg Selvbetjening

De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm Kap 4 De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm

Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase Kap 4 Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase Den afsluttende fase

Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper Kap 4 Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper Kropsstøj Uniformspolitik

Kap 4 Kropssprog

Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling Kap 4 Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling Direct marketing - én-til-én kontakt; elektronisk, skriftligt eller personligt

Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation? Kap 4 Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation? Reklamationsbehandling