Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Butiksindretning Kapitel 5.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Butiksindretning Kapitel 5."— Præsentationens transcript:

1 Butiksindretning Kapitel 5

2 Undersøgelser viser, at ca. 80 % af kundernes købsbeslutninger
først træffes inde i butikken.

3

4 Varernes placering Planogram Space management Store management

5

6 Butiksspejl Bilka

7 Farve og størrelse Indtjening

8 Butiksmiljø – De 5 L´er Lys – hvordan anvendes lyset i butikken?
Lyd – spilles der musik? Luft – duft, er der plads/luft? Er der dufte i butikken? Lay out – hvordan ser der ud? Hvilke materialer og farver er anvendt i butikken og er der en rød tråd? Liv – er der aktiviteter, konkurrencer mm i butikken?

9 Abercrombie & Fitch anvendelse af de 5 L’er

10

11

12 http://eu. abercrombie. com/webapp/wcs/stores/servlet/StoreView

13 Gruppe opgave Vælg en butik, som skal danne baggrund for jeres besvarelse. Lav en PowerPoint præsentation som indeholder: Beskrivelse af butikkens kundebetjening, kom ind på; betjeningsform, dresscode og sælgernes anvendelse af 4x20 reglen mm Butiksspejl af butikken Forklaring om varernes placering v.h.a. fig. 5.3 Forklaring om butikkens miljø v.h.a de 5 L’er Giv eksempler på hvilke behov og købemotiver som kan være i spil ved køb af varer i butikken Vurder butikkens kundebetjening , indretning og butiksmiljø(de 5 L’er), og kom med forslag til forbedringer Opgaven uploades på Elevplan,alle grupper skal fremlægge  Jeg laver grupper og butik vælges efter ”først til mølle princippet”


Download ppt "Butiksindretning Kapitel 5."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google