Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKaj Olesen Redigeret for ca. et år siden
1
Værdikæden og kommunikation Porters værdikæde består af 2 ting; De primære processer handler om de ting som virksomheden først og fremmest skal udføre for at lever! De sekundære processer også kaldet støtteprocesser, er processer som de primære processer læner sig op af. Uden ting som strøm, ledelse It- udstyr, administration kunne de primære processer ikke eksistere!
2
Kommunikation mellem køber og sælger Sælger Respons på forespørgsel (tilbud) Respons på ordre (ordrebekræftelse) Faktura Respons på reklamation (kreditnota) Køber Fremsender forespørgsel Respons på tilbud (ordre) Reklamation Modtagelse af kreditnota
3
Forespørgsel Navn, adresse (brevhoved) Modtager – evt. att. Kort indledning Dine konkrete ønsker Kvantum, varens art., betingelser etc. Afslutning
4
Tilbud Indledning Reference til forespørgsel Selve tilbud så konkret som muligt Kvantum, vare, kvalitet, pris, betingelser Afslutning
5
Ordre Indledning Reference til afgivet tilbud Varer, kvantum, kvalitet, pris og betingelser Afslutning
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.