Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Webinar 1 i fase 2 Tema: Differentiering – med særligt fokus på kortlægning af elevernes forudsætninger Indhold: 1)Hvad er et webinar? 2)Forud for selve.
Advertisements

UPV i Horsens Kommune Naturlig forlængelse af ny lovgivning for UPV Ønske om – ensartet praksis i kommunen – italesættelse af vurderingsparametrene – bedre.
SOFTWARE EVALUERING. HVORDAN KAN MAN EVALUERE PÅ SIT SPIL? Kvalitative metoder Kvantitative metoder Observation Data opsamling.
Salg og marketing ved iværksætteri AMU-kursus © Undervisningsministeriet. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel,
Udarbejdelse af spilleregler for god omgangstone og håndtering af konflikter 1. møde Anbefalet varighed: 2 – 2½ timer.
ORGANISATION workshop
Online arbejdsmiljøuddannelse
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Byrådets temamøde 15. januar 2015
Modelsystem og referentsystem
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Den gode tone Lse.
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Digital kultur og trivsel på skolen – mod et fælles værdisæt
Til ambassadører: Hvordan kan Colibo understøtte jeres behov?
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Innovationsforløb Modul 3 ©
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Et virtuelt community er et socialt fællesskab bestående af:
Forløb: Ligestilling mellem køn i Danmark
STYRK KLUBBENS TRÆNINGSMILJØ
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Sådan bruger du præsentationen
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Demokrati og medborgerskab
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Innovation i humanistiske fag
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
1½ times arbejde i gruppen
Kommunikere dårlige nyheder
Velkommen til det nye PowerPoint
Igangsættelse af tankeprocesser – at formulere spørgsmål i forbindelse med flerfaglige projekter 7-trinsmodellen Karl Henrik Flyums model.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Skrivedag 3: Fra skriftlig opgave til mundtligt oplæg
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner forår 2018 Pillon - KU

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Opgaverne løses bedst i grupper på tre deltagere. Med udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed: • Argumenter for valget af henholdsvis de 4 p’er, de 7 p’er eller de 4 c’er til jeres analyse. • Skitser virksomhedens marketingmiks. • Analyser virksomhedens promotionmiks. • Analyser virksomhedens SoMe-miks. • Argumenter for ændringer i virksomhedens SoMe-matrix. • Design en ny SoMe-kampagne for virksomheden. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Kommentér de to forudsætninger Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Kommentér de to forudsætninger Brug ikke internettet til besvarelse af følgende opgave; brug udelukkende egen viden og erfaring: - Diskutér og kommentér definitionsboksen (fig. 1a) - Findes der begreber, I på dette tidspunkt gerne ville have defineret? Hvilke? Kom med egne definitioner. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Kommentér de to forudsætninger Brug ikke internettet til besvarelse af følgende opgave; brug udelukkende egen viden og erfaring: - Diskutér og kommentér definitionsboksen (fig. 1a) - Findes der begreber, I på dette tidspunkt gerne ville have defineret? Hvilke? Kom med egne definitioner. Eksemplificér forskellen mellem strategi, taktik og operationelle tiltag. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Kommentér de to forudsætninger Brug ikke internettet til besvarelse af følgende opgave; brug udelukkende egen viden og erfaring: - Diskutér og kommentér definitionsboksen (fig. 1a) - Findes der begreber, I på dette tidspunkt gerne ville have defineret? Hvilke? Kom med egne definitioner. Eksemplificér forskellen mellem strategi, taktik og operationelle tiltag. Forklar SMART modellen Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner

TmK 3 Forudsætninger og definitioner Gennemgående gruppeopgave Bliv enige om en projektvirksomhed som gruppemedlemmer vil arbejde med over et længere forløb, gerne gennem hele kurset. Det må gerne være en start-up eller en mindre virksomhed der endnu ikke har arbejdet særlig målrettet med digital marketing og markedskommunikation. En sådan virksomhed vil være mere tilbøjelig til at interagere med projektgruppen af indlysende win-win motiver. - Præsentér i plenum, med stikord i en PowerPoint: Eksempler på Virksomhedens strategi, taktik og operationelle tiltag Virksomhedens mål (om muligt) Virksomhedens markeder Virksomhedens online og offline kommunikation Gem jeres præsentation i en fælles digital folder. Tilføj gerne flere opgavebesvarelser om samme virksomhed, som I forfatter i løbet af bogens kapitler. Opsamling Forudsætninger Definitioner Strategi, taktik og operationelle tiltag Mål Markeder Gruppeopgave 25. juli 2019 TmK 3 Forudsætninger og definitioner