Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Red Bull Magnus.
Advertisements

S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Valg af parametre.
11. Virksomhedens indtægter
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
10. Virksomhedens indtægter
3.Virksomhedens afsætningsforhold
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Reklame & Markedsføring
Af: Jonatan W & Line Stryander
Gruppe 2: Thomas, Maria, Erla, Martin, Jesper og Nick.
6. Virksomhedens indtægter
12 Serviceydelser Oversigt
Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
mens animationen kører afprøve andet design
GRUPPE 6.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Reklameanalyse.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Præsenteret af Daniel^1.732 og Christian Hold 2 Hvem er BRFKredit  Første realkredit institut  Råd om boliglån  Finansiering af bolig  Tæt forhold.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Samordning i den kollektive trafik ­Med kunden i centrum.
Amanda, Jimmie, Sebastian
Målgrupper og segmentering
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
Lavet af Cesilie Bitsch og Viktor Aarslev
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Markedsføring og reklame
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
konkurrencesituation
Pris som handlingsparameter
Parametermix - pris afsætning.
Shampoo design Frugten signalere frugtduft
12 Serviceydelser Oversigt
Kapitel 26 Prisoptimering.
12 Serviceydelser Oversigt
Konceptmodel – køreplan for hvordan vi vil drive vor virksomhed
Leveregler Ledelsen skal være helhedspræget for at sikre bæredygtige resultater Resultatmål og forventninger baseres på fakta og dialog Synliggørelse af.
Kunder og kommunikation
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Virksomhed – Tøj virksomhed, til kvinder i alderen 16-25, 2 ansatte.
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Dækningsbidrag   Forskellen mellem dine indtægter ved salg og de direkte omkostninger kaldes bruttofortjeneste eller dækningsbidrag Beløbet fortæller,
Tjek altid “om os”-siden
6. Virksomhedens indtægter
Pkt BaptistKirkens kommunikation, især baptist.dk
Hvordan bliver en 20’er til en kylling?
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Reklamer Definition af begrebet 'reklame'
Præsentation af mad vafler
6. Virksomhedens indtægter
Strategi Til markedsføring
Præsentationens transcript:

Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse https://www.normal.dk/

Product Basalt behov Ikke høj kvalitet, men god kvalitet for pengene Meget bredt sortiment Normale varer til unormale priser (billige) Mange skønheds produkter (Kvinder)

Price Signalere lave priser f.eks: Clean Warm Cotton EDP 30 ML. 248kr I Normal – 400kr I Matas Kunder går I normal I forventning om at få den bedste pris. Billige mærkevarer

Promotion TV – reklamer Tilbudsaviser https://www.youtube.com/watch?v=ZMQVnYfD3oI Butikskæder/Website Deres fokus i reklamerne er deres normale varer og unormale priser

Place Butikskæde Storcentre Indreby Let at komme til Mange lokationer

Sammenhæng Appellere til kvinderne (website) Reklamer relatere til middelklassen Meget fokus på lave priser Ligger centralt steder hvor middelklassen køber ind