Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læring i Multikulturelle Kontekster
Advertisements

Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Branding.
Lokal mad på sygehuset – mellem idealer, oplevelse og smag.
PRAKTIK SOM GYMNASIELÆRER MIDTVEJSMØDE
Dagens program Præsentation af mig15 min. Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium m.m.)15 min. Øvelse:
Præsentation 28: Eksamen Objektorienteret Middleware.
Værkstedsundervisning
Ved eksamen bliver de studerende prøvet i forhold til deres: Viden om grundlæggende begreber, teorier og forskningstraditioner vedrørende IT som medie.
Fremtidens forbruger IT-Højskolen, 6. februar 2004 Henrik Dahl, ph.d. Udviklingschef, Advice Analyse og Strategi A/S Adjungeret professor, HHK.
Workshop om evaluering 19. januar FORMÅL OG PROGRAM Blive klædt lidt bedre på til at planlægge og gennemføre evalueringer Udgangspunkt i akkrediteringskravene,
SKABELON.
Valgfri tekst FORMÅL Kan selvstændigt udvælge en relevant tekst for modulet. Kan argumentere for, hvad teksten bidrager med i forhold til modulets teoretiske.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
KNÆK KODEN SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 45.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Skriveperiode (synopsis)
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Velkommen til Metode i DIO.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 12 Eksamen Creative Man
Naturfag.
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition 1
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 ‘svar’ organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Overordnet fokus forløbet
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU

ikek 11 Branding - Hofstede Pitch Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 13 Synopsis Repetition 2 Ved en synopsis forstås et skriftligt oplæg. Den skal indeholde: Baggrund: En kort forklaring på valg af eksamensemne. Her kan baggrundsinformation der skønnes relevant medtages (studie, relation til eksamensemne) Kort metodeafsnit: En kort redegøres for valget af teorier (f.eks. Halls Kontekstteori), modeller (f.eks. Business Model Canvas eller tmk modellen) og evt. dataindsamling (primær og sekundær data) Skriftlig pitch af de mest relevante aspekter af eksamensemnet samt kort beskrivelse af gruppemedlemmernes perspektiv Under den mundtlige eksamen uddybes synopsis. Der kan stilles spørgsmål til hele pensum. Kompendiet er obligatorisk pensum. Pitch Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Synopsis Gruppesparring 11. januar 2019 ikek 13 Synopsis Repetition 2

ikek 11 Branding - Hofstede Med udgangspunkt i Interbrands fire tidsalder diskutér i plenum: Identitet Hvilke identitetsmarkører benytter Coca-Cola, Tuborg eller Mærsk dig af? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Med udgangspunkt i Interbrands fire tidsalder diskutér i plenum: Identitet Hvilke identitetsmarkører benytter Coca-Cola, Tuborg eller Mærsk dig af? Brandværdi Hvornår er branding mere en omkostning eller en investering? Oplevelse Nævn nogle danske brands der har en stæk ’oplevelsesgrad’ Jeg-tidsalderen Forklar begrebet ’mecosystem’. Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Identititet. Hvilke identitetsmarkører bruger jeres virksomhed på det hjemlige marked? Hvilke bruges/bør bruges på det udenlandske marked? Brandværdi Opfatter jeres virksomhed branding mere som en omkostning eller som en investering? Oplevelse Er jeres brand en oplevelse? Hvordan kan jeres brandoplevelse overføres (eller skabes) til det nye marked? Jeg-tidsalderen Har begrebet ’mecosystem’ relevans i et interkulturelt sammenhæng? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Brand-essence modellen (fra Lindberg; Markeds-kommunikation) sætter fokus på forbrugeren. USP (Unique Selling Proposition) fokuserer på produktet 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Design (fra modul 3) Ud fra hvilke aspekter kan man analysere design? Det funktionelle aspekt: Tekniske, praktiske krav, såvel set fra brugerens som fra producentens side; ergonomi, sikkerhed, dimensioner, produktion, lagring, transport m.m. Hvordan det virker. Det æstetiske aspekt: Udseende. Hvordan det ser ud. Det symbolske aspekt (signalværdien): Historien. Hvad det fortæller. De to sidste aspekter er i høj grad kulturelt betingede. Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Designaspekter: (Beviser, dokumentation) Det funktionelle aspekt (Markedsposition) Det æstetiske aspekt (Visuel identitet) Det symbolske aspekt (Persona/konnotationer) 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Besvar følgende 4 spørgsmål til professoren: Er der kulturforskelle mellem virksomheder indefor en given national kultur? Er der individuelle forskelle indefor en given national kultur? Er der regionale forskelle indefor en given national kultur? Hvilken rolle spiller religion indefor en given national kultur? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Er ovenstående 4 emner (slide 11 og 13) relevante for jeres ekamensprojekt? Uddyb. Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 1/11/2019 ikek 11 Branding - Hofstede