Når du allerede mestrer de vigtigste

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
VEJEN TIL VÆKST.
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
Fremtidens markedsføringsplatform
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Temamøde Succesfuld webshop og markedsføring Silkeborg Iværksættercenter 9. september 2010.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Pinpoint.
Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Vi holder fast Konference 23. august Hvad? Sociale medier = En teknologi og en praksis, der er blevet gjort mulig med Web 2.0- teknologierne.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Web Analytics Wednesday Attribution Modeling i Google Analytics Dato:
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
ONLINEINDIVIDET IQ  NQ + EQ UNIK VIDENSKLYNGE.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Reklame & Markedsføring
-markedsføring Sofia og Mattias, 2hh11oma. Online-markedsføring.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Cross Channel - Tidens største trend.
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
Brug dataen I din virksomhed. Agenda Opstilling af mål for hjemmesiden Google Analytics -Måleparametre -Opsætning af målsporing -Mikro og makro-konvertering.
Mærsk Nielsen HR IKT i arbejdsmarkedsuddannelserne - Resultater af en analyse Workshop-seminar 19. september 2012 Lizzie Mærsk Nielsen.
Side Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning KØBENHAVNS KOMMUNE Master titel: Gill Sans Bold 40pt (ALL CAPS) Gill Sans Regular 40pt (ALL CAPS) Brug.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
Digitale tjenester på nettet Dansk Energi, 15. juni 2009.
DRF SPOT DRF SPOT er Dansk Ride Forbunds online magasin, som henvender sig til klubber og ryttere. DRF SPOT giver spændende artikler fra klub, sport og.
Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinansierende LK’er Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinancierende Lokalkomiteer.
Stavekontrol i Word. Klik på fanen ”Filer”, Klik på ”Indstillinger” Klik på ”Korrektur”. Opsætning kan se således ud. Opsætning af stavekontrol i Word.
Din kreative online praksis! – del 2
Sourcing via Jobindex.dk
Parametermix - promotion
Kommunikationsansvarlig
Amanda, Jimmie, Sebastian
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Facebookkampagne 23. februar – 10. juni
Baggrund for DM Media Opbygning af permission base
Præsentation
Markedsføring i søgemaskiner
SEO - opgave: STATE Drinks Gruppe: Sabrina & Tamer
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Tværmedial Kommunikation 12 Van Loy: Social Media Strategy and ROI Algoritmer Search Marketing forår 2017 Pillon - KU.
Best practice i sociale medier
Sådan køber du opdatering til din PFS software
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Tag sikkerhedskopier Når uheldet er ude – enten fordi dine ting går i stykker, eller fordi du bliver offer for kriminalitet – er det godt at have sikret.
Tjek altid “om os”-siden
Tag sikkerhedskopier Når uheldet er ude – enten fordi dine ting går i stykker, eller fordi du bliver offer for kriminalitet – er det godt at have sikret.
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
På biblioteket giver vi også hinanden licenser
Velkommen til det nye PowerPoint
DinAlarm indbrudskonceptet
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Tilstedeværelsesundervisning
Workshop 1.
Gennemgang af rapporterne
Ecommerce - drift og kundeservice
Micky Weis Digital markedsføringsekspert
Præsentationens transcript:

Når du allerede mestrer de vigtigste Andre trafikkilder Når du allerede mestrer de vigtigste MCB Workshop 2012

Målsætning Overblik over relevante kanaler Andre kanaler end top 4 (SEO, PPC, Nyhedsbreve, direkte) Kan hver især bidrage med trafik Nye segmenter Long tail Flere er gratis

Kanaler Affiliate marketing Prissammenligning Online PR Widgets Feeds WOM Display annoncer Klik kampagner (minus Google) Viral Konkurrencer Strategiske samarbejder Sociale medier Blog Facebook Twitter (offline)

Overvejelser Ressourcer ROI Viden Tid Effekt Spild ikke din tid! Brug den hvor du er bedst, og kan gøre mest nytte for din shop! ROI Hvor hentes flest ordrer til lavest pris?

Affiliate Netværk som annocerer for dine produkter Betaling per ordre Gratis besøg Bannerannoncer Email signups

Prissammenligning Kelkoo Pricerunner Bogpriser → Besøgende, ordrer

Online PR PR meddelser sendes ud online Eget netværk Købe adgang til netværk > Branding og links

Widgets / toolbar Program der downloades / installeres Kører f.eks. på skrivebord ”daily fix” Toolbar = nem adgang http://www.widgetbox.com

Feeds Produkter / artikler sendes automatisk til en reader Word of Mouth God service Mulighed på sitet God til at opbygge troværdighed

Display annoncering Klik kampagner Køb af f.eks. banner visninger Blogs, store medier, relevante medier Klik kampagner Jubii Yahoo / Bing

OpenAdExchange Klik annoncer på: JPPolitiken Berlingske media Tv2 Nordjyske, sydjyske, Børsen, Egmont, etc.

Strategiske samarbejder Shop in shop Tilbud til kundeklubber Nyhedsbreve Konkurrencer Tilmeld til konkurrencesites

Viral Meget interessant Krævende Stor eksponering Stor risiko Kræver ekstern hjælp

Blogging Trafik SEO Links Konvertere Fastholde Skabe debat med kunder Viser dig som autoritet Viden Erfaring

Sociale medier Facebook Youtube Twitter Etc.