Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Baggrund for DM Media Opbygning af permission base

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Baggrund for DM Media Opbygning af permission base"— Præsentationens transcript:

1 Baggrund for DM Media Opbygning af permission base

2 DM Media Permission marketing
DM Media har permission til at kontakte forbrugere i basen via og telefon med relevante henvendelser (segmenterede udsendelser for at øge relevans) Permission = Forbrugere har accepteret at modtage s eller telefonopkald fra DM Media og afgivet et ”frivilligt, specifikt og informeret” samtykke Permission gælder dermed, selvom forbrugere evt. er registreret på Robinsonlisten Permission gælder, som udgangspunkt, til den er opsagt DM Media er ejer af permissions og er dermed altid afsender af budskaberne til forbrugerne. Selve indholdet (tilbuddet) i kampagnen er fra vores kunde. Flow for indsamling af brugere / permissions til DM Media Annoncering via div. kampagner Permission til DM Media Databehandling Modtager af DM Media kampagner

3 DM Media Eks. på indsamling af permissions
Datagrundlag for hver permission: Fuld kontakt info, Timestamp, IP adresse, URL til kampagne Evt. demografi, interessetilkendegivelser, berigede informationer

4 DM Media e-mail Kampagne eksempel
Tydelig afsender – DM Media Personlig henvendelse Indhold / materiale fra kunden: Banner/Billede URL Brødtekst Nem afmeldelse – sker automatisk ved klik på link. Også muligt at svare på mail og blive afmeldt den vej. Videresend til en ven


Download ppt "Baggrund for DM Media Opbygning af permission base"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google