Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over"— Præsentationens transcript:

1 servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
Marketing - , salgs og servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over kundeoplysningerne Behov for at identificere de muligheder, der har størst potentiale for vækst og avance Mangle på ensartede arbejdsprocesser fører til dårlig kvalitet på tværs af salgs og serviceteams Salgsteams har brug for intuitivt værktøj som hjælper dem med at vedligeholde kontakten til deres kunder For svært at hente data fra flere kilder Der bruges for mange kræfter på forkerte kundeemner M edarbejderne bruger for meget tid tunge manuelle rutineopgaver Kundeafgangen er for kritisk Få alt, hvad du behøver at vide om dine kunder, lige ved hånden, f.eks. præferencer og ordrehistorik. (Microsoft Dynamics 365) Kombiner data fra forskellige kilder, f.eks. Microsoft Excel og Microsoft SQL Server, med nogle få klik. Nemmere søgning med naturligt sprog. (Power BI) Kom i kontakt med dine kolleger, hold dig opdateret med en personlig visning af dokumenter, der er relevante for din aktuelle opgave. (Microsoft Office Delve) Dashboards og v isualiseringer som er lette at tilpasse , der gør det nemt at identificere muligheder og reagere på dem. (Power BI, Dynamics 365) Behandling og analyse af data med nogle få klik, f.eks. med øjeblikkelig konvertering af data til diagrammer eller tabeller, hurtigere indtastning af oplysninger med automatisk fuldførelse og hurtig opsummering, analyse og præsentation af store mængder data. (Power BI, Excel) Frigør mere værdifuld tid for sælgeren sammen med kunden ved at automatiser jeres processer og undgå redundante arbejdsgange med risiko for fejl . (Dynamics 365) Hjælp salgs , marketing servi cemedarbejderne med at øge effektiviteten og bruge mere tid sammen med kunderne ved hjælp af rollespecifikke processer. Del oplysninger og hold kontakten til dit team i real tid uanset din placering vha. integre re de værktøjer (Micro soft Skype for Business, Yammer, Dynamics 365) Hold styr på dine kunder, indstil Regelmæssige påmindelser, og tag kontakt med et enkelt klik ved hjælp af velkendte værktøjer, der arbejder sammen. (Dynamics 365, Office 365) Hent mobilapps fra Windows Store til hjælp med kundeengagementer, f.eks. Dynamics CRM, PayPal og DocuSign. (Windows 10) Sammensæt salgs marketingspræsentioner hurtig og let med et effektiv og professionel look. (Office 365) Host dit websted i skyen, og få enorm kapacitet til at imødekomme kundernes behov. Få et komplet, ensartet overblik over kunden Find og udnyt de bedste muligheder Øg salget og produktiviteten i dine serviceteams Engager jeres kunderne, opbyg loyalitet og øg salget Virksomheds udfordring Problem eksempel Vi har løsninger, der gavner din virksomhed. Her kan du se hvordan Nettoeffekt for virksomheden


Download ppt "servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google