Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Introduktion til linkedin
Advertisements

SEO i Dynamicweb ….og intro til SEO ”Best Practice” V/ Jens Peter Nielsen Dynamicweb Internet Marketing.
LinkedIn Intro.
Supersøgerne i syvende
Videregående pc-vejledning Modul 04: Windows-elementer 60+Bornholm.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Web 2.0 Teoretisk viden.
Hvad ska´ jeg med kommunen? Er du mellem 15 og 25 år? Og vil du se DIN borgmester danse GANGNAM STYLE ? Måske er din kommune ikke så kedelig - som du går.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
PRESENTATION TITLE AUTHOR NAME 3. JANUAR 2011 DOS & DON’TS - Almindelig sund fornuft?  Ja, men det giver brugervenlighed, og vi glemmer det ofte! - Fælles.
Sprog/billeder på Internettet
ProMarc Communication To accomplish more. Målgruppe • Nyopstartede virksomheder der har brug for promovering • I alderen 25 til 40 år • Mænd og kvinder.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
1 Internetsøgning •Niveau 3 for Korte- og Mellemlange videregående uddannelser.
Online og viral markedsføring Virksomhedens net-tjek Dag 1 Online og viral markedsføring Allan Bojsen Kompetenceudvikling og innovation i yderområder.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Grundlæggende Webdesign Blåt hold – øvelsesgang 2
Usability på Anvendte Metoder Kortsortering –En medstuderende Heuristisk inspektion –5 (begynder)eksperter Tænke-højt test –4 HTX-lærere.
SEO PÅ AU.
Søgeord optimering Maksimal synlighed uden de store investeringer Søren Rasmussen Direktør.
Medieforløb 2006 Internettet som offentlighed og læringsrum Udarbejdet af Rie, Nadja, Maha og Mette R.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Søgestrategi Modul 2 1. Google søger på al tekst på Internettet 2.
Netværksmøde for praktikere. Inden man går i gang med DDB Den typiske process: Planlægning/Design/Produktion/Lancering Vi starter midt i produktiondelen.
Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.
EASY-A set med usability-konsulentens briller 6. september 2007.
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
Digital kommunikation og æstetik i praksis 1. maj Søgemaskiner og optimering.
Øvelsestimer (opgave 11) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Opdragsgiver Planlægning og udførelse af møde med jeres opdragsgiver.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
IT for begyndere Modul 7: ”Sådan søger du på internettet”
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 7. AUGUST 2015 MARIE HALKJÆR KRAGELUND AARHUS UNIVERSITET AU SØGEMASKINEOPTIMERING.
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
SUCCES PÅ GOOGLE FEB 2017 – SØGEMEDIER A/S, TOBIAS THAASTRUP-LETH.
Din kreative online praksis! – del 2
Ansøgning for dummies.
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
Amanda, Jimmie, Sebastian
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Markedsføring i søgemaskiner
Ønskebørn SEO-optimering.
Udarbejdet af Malou & Natasja
SEO - opgave: STATE Drinks Gruppe: Sabrina & Tamer
Seo opgave Fætter BR.
Virksomhed – Tøj virksomhed, til kvinder i alderen 16-25, 2 ansatte.
Modul 6: ”Vi kikker på internettet”
Skabelon mailopsætning
Fake news, research og kildekritik
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Basis SEO Gør dit site synligt på nettet MAJ 2018.
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Fake news, research og kildekritik
Ansøgning for dummies.
Ansøgning for dummies.
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Tilstedeværelsesundervisning
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
En trin-for-trin guide
En trin-for-trin guide
Gennemgang af rapporterne
Micky Weis Digital markedsføringsekspert
Præsentationens transcript:

Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017 Mundtlig eksamen 3.A Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017

Dagens fremlæggelse: Hjemmeside - tid afsat 5 min Kommunikative produkt nr. 1 – SEO opgave Wood Wood – tid afsat 5 min Kommunikative produkt nr. 2 – Kommunikationsplan Ragnarock – tid afsat 5 min

Hjemmeside www.kevinevensen.dk Formål med hjemmesiden Tilmeldningsknap til nyhedsmail. Valg af billeder

SEO – Wood Wood Formål med SEO? Search Engine Optimization (Søgemaskineoptimering) Øge virksomhedens synlighed på søgemaskiner Skabe trafik, så hjemmesiden kan rangeres så højt som muligt fx på Google.

SEO – Wood Wood Målgruppe og konkurrenter for Wood Wood? Unge som går op stilet tøj med et strejf af high fashion, streetwear & sportswear. Wood Woods’ konkurrenter er følgende: Zalando, Boozt og andre tøjbutikker der sælger lign.

SEO – Wood Wood Hvordan er brugervenligheden (UX) på Wood Woods hjemmeside? God manøvrering & let læselig tekst på hjemmesiden. Bekvemt at betjene. Reagere & fungerer som brugeren forventer. Nemt at gå til betaling service og andre call to action knapper.

SEO – Wood Wood Hjemmesidens hastighed? Der er blevet benyttet følgende sider, for at få et overblik over hastigheden på hjemmesiden. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/, https://tools.pingdom.com/, https://www.woorank.com/.

SEO – Wood Wood Når man søger i inkognito vindue (privat vindue)? Søgningen af relevante ord i inkognito vinduet gav ikke resultat og dermed befinder Wood Wood sig ikke på side 1 i Google. Unikt tekstindhold & ingen duplikatet indhold.

SEO – Wood Wood Søgeordsanalyse Udsnit af søgeord – Shoes/sko, jakker, frakker Copenhagen clothes, Nørrebro streetwear, Urban style, T- Shirt, Hoodie, Long Sleeve, Footwear (De burde skrive sneakers, eftersom ingen søger på footwear) Man mister brugeren!!!

SEO – Wood Wood Der er blevet anvendt følgende værktøjer: Google suggest Google relaterede søgninger Keywordtool.io Answerthepublic.com

SEO – Wood Wood URL (Uniform Ressource Locator -Enhedsressourcefinder) Opbygningen af URL er god, og det skyldes at virksomhedens navn er en del URL. Det er et pænt link som det kan ses her : http://www.woodwood.com. Trykker man på et produkt, vises det også i URL som det kan ses nedenfor.

SEO – Wood Wood On-site optimering kunne være at lave en dansk version af deres hjemmeside Off-site optimering kunne være bloggere der henviser til Wood Wood hjemmeside eller produkter.

Kommunikationsplan Ragnarock Formål med kommunikationsplanen for Ragnarock

Kommunikationsplan Ragnarock Målgruppe : Overordnet målgruppe er 13-25 år. Men der er opstillet, yderligt 3 undergruppe som går fra 13-15 år 15-20 år 20-25 år.

Kommunikationsplan Ragnarock De forskellige medier & platforme man skal agere i henhold til de forskellige målgrupper. 13-15 år primært snapchat 15-20 år primært Instagram 20-25 år primært Facebook

Kommunikationsplan Ragnarock Mål med kommunikationsplanen Målene som er blevet fremlagt er opstillet ud fra SMART- modellen.